April 25, 2010

ANAK KU DEMAM..

Dr Ang memang dah sebati dengan aku...dah 20 tahun aku gunakan khidmatnya.bukan tak percaya kat Dr lain..huhuhuhu..tapi aku memang dah biasa dengan dia masa aku umur belasan lagi.aku demam memang aku selalu ke Kliniknya dari dulu lagi...dan sampailah aku melahirkan ketiga-tiga anak aku pun dengannya jugak...dan sekarang anak2 aku punya turn plak memilih Dr Ang.aku bukan apa..aku suka dgn sikapnya yg pembersih dan peramah orgnya.Dik Ya diam je kalau Dr nak check apa2...gud....dah la makan ubat senang sangat..nasib baikla aku dapat anak2 yg senang nak makan ubat....tak macam aku yg sememangnya hanya org2 yg tertentu je yg tahu mcm mana aku NAK MAKAN UBAT..huhuhuhu..dan sikap aku ini anak aku yg no 2 ikut aku.huhuhu..sabor jelah.


Hari ni lepas je aku ambik Dik Ya sekolah...Dik Ya mengadu yg matanya rasa cam pedih2...biasanya kalau anak2 aku ni kalau mengadu mata pedih2 ni..dia org demam.pada mulanya aku buat tak tahu jelah dulu coz aku dok tgh layan driff kat jalan raya ni dulu...coz kebanyakkan kete kat KB ni bawak ala2 lesen L je .huhuhuhu.bila sampai kat lampu tukar ganti ( traffic light ) aku sentuh kat dahi Dik Ya..alamak panas la.memang sah anak bongsu mummy ni demam.lalu aku terus ke Klinik Ang ...aku singgah jap sebelum nak ambik anak kembar.kesian plak kat Dik Ya nih asyik demam je nih..rindukan sape agaknya ye..rindukan seseorang yg sekian lama tak datang jenguk kot.takpe sayang...sabar jelah ye...satu masa satu ketika akan datang lah tu..kan ALLAH senantiasa bersama dgn kita.Dik Ya nih dah la kecik...dibuatnya demam plak..hurmmmm lagi lah takde selera dia nak makan..sementara tunggu Cik Kak ni siapkan ubat utk Dik Ya...Mummy ambik gambar Dik Ya yg muka mucuk2 ni dulu ye..

0 Comments: