March 21, 2010

SEKOLAH DAH KEMBALI.

Mula2 tu ambik Dik Ya dulu.coz Dik Ya keluar awal dari kembar.

muka terpaksa kena keluar...tgh dok tidur2 pun kena paksa keluar jugak.huhuhuhuhu

Alahai kesian kat anak2..masuk je dalam kereta, dia org baca buku dulu pastu diam je..tgk2 dah tidur.kesian betul..penat betul nampaknya mereka ni..hehheh mcm2 gaya betul anak2 kesayangan mummy nih.

Hati2 memandu ..











Tamat sudah zaman cuti sekolah 1 minggu nih.nampaknya anak2 aku dah mula liat nak pegi sekolah coz dok ingat cuti lagi kot.siap mintak nak tambah cuti 1 hari lagi anak2 aku ni.dia org cakap penat la kan baru sampai rumah KB, esok nak pegi sekolah letih.pegi lusa jelah, huhuhuhu...mintak maaplah yo anak2 cuti dibekukan.nanti bulan 6 cuti sekolah plak.kali ni tak tahu la kemana aku nak bawak anak2 pegi.paling2 tidak pun dok kat rumah KL tgk wayang je.hehhehhe..


Hari ni tak tahu la kenapa aku rasa penat yg amat sangat.mungkin badan penat coz baru sampai KB kot.semalam aku bertolak lebih kurang jam 1.30 tgh hari dari KL dan sampai kat rumah KB lebih kurang jam 10.30 malam, tu pun banyak tempat yg kami singgah, maklumlah ada anak2 ni memang acap kali gak la kena berhenti.


Kalau HB aku ada ringanlah sikit tugas aku kat rumah ni, HB aku lah yg hantar dan ambik anak2 sekolah.manakala aku plak tidur jelah, bestkan kalau tiap2 hari HB aku yg hantar anak2 sekolah.takdelah nak penat sangat aku ni.lepas HB aku balik tugas aku pun bermula seperti biasalah.masuk je dalam kereta terus tidur ..kesian kat anak2 ..penat betul nampaknya mereka nih.

2 Comments:

lily lotus said...

hahaa..mmg kepenatan betul diorg tu

DatinDiaries said...

Lily: tu la..suka tgk anak2 tidur..