March 27, 2010

KELUAR UTK TT..

Baru je sampai kat kedai makan..nak order makan jap...

Mengantok nampaknya kakak ni...yelah aku dan anak2 keluar dari petang tadi lagi..pastu dia org suruh aku tinggalkan mereka kat rumah kawan ni....ni aku baru pi ambik dan sebelum nak balik aku bawak anak2 makan dulu lah bersama dgn kawan2 yg lain.

Kak Ngah bersama dengan anak kawan aku iaitu Zietie punya anak pompuan...

Kak Ngah..mirip siapakan gadis ini..hehhehhehe...muka mengantok nampaknya ni....

Sebelum nak balik tu ..sempat jugakla aku berjumpa dengan rakan2 kelab jap..

Di antara rakan2 yg hadir malam tadi.

Aku bersama dengan salah sorang kawan ..namanya Zietie

Apa la yg anak2 dara aku ni dok bualkan.....serius bukan main lagi nih..

Anak kembar ku bersama dengan kawannya...Dik Ya tak keluar...dia tak nak keluar...nak dok kat rumah je katanya.












Kalau HB aku takde, memang aku kena keluar dgn anak2 lah.dan anak2 aku ni plak memang teman setia .anak2 adalah kawan dan peneman setiaku.hehhe..aku mempunyai 3 org anak pompuan..sekarang ni anak2 aku dah semakin membesar, tapi dah nak mula bergaya dan kalau nak keluar pasti nak cantik2.hurmmm..sebelum aku sampai ke tempat yg ditujui jom ikuti perbualan tiga anak pompuan aku dalam kereta ya:-



Kak Ngah : Mummy , tu la dulu nak jadi model...kalau jadi model mana ada duit..tu pasal la mummy takde duit sekarang ni..


Kakak : Hurmmm kenapa adik oyak gitu nya...bagusla dulu mummy jadi model..mummy kito ni keh cantik..tapi keh mummy bakpo sekarang ni mummy dah tak pakai baju cantik2 dan kasut tumit tinggi mcm dulu..


Dik Ya : Tau mummy nih...


Kakak : kakak pun nanti besar nak jadi model mcm mummy jugaklah....nanti blh khawin dgn Dato....banyak sikit duit kakak..pahtu kakak bagi la duit kat Mummy deh..



huhuhuhuhuhu..nak tergelak pun mcm tu lah...nak larang pun mcm tu lah.....so aku diam je tapi dalam hati aku hanya tuhan je yg tahu..kalau blh aku nak ketawa je depan anak2..tapi control la.aku hanya larang..tak payahla nak jadi model...belajar rajin2 dulu sampai dapat masuk U...nanti ada lah Dato datang meminang...hahhahhaha...adeiiii...

0 Comments: