March 9, 2010

ANAK2 KESAYANGANKU...

Alahai pandainya anak mummy melukis dan kaler maler nih......cantiknya.....

Macam mana nak buat ye..nak bagi anak makan...Dik Ya ni memang makan sikit je...badannya dah makin kurus aku tgk sekarang ni....nampak cam dah cengkung Dik Ya ni....nak cuba pi Klinik minta vitamin dgn Doktor utk Dik Ya supaya ada selera utk makan..kesian anak mummy yg kecik molek nih...

tau la tak nak makan nasi..tapi jgnlah makan seat kereta ni Dik Ya weh..

dia senyum je tgk lukisan yg dia buat....

sampai je kat rumah layan anak2 kembar plak..rumah mainan ni aku beli masa dia org umur 2 tahun..sampai sekarang masih lagi elok je....

nak jugak dia ambik gambar....tapi dia cuci kereta aku kalau tang cermin memang tak pernah aku puas hati weh.....'kelaring' jah...tapi apa2 pun dia banyak membantu aku dalam kerja2 rumah.

aku beli utk anak2 kesayangan dan tiba kat rumah ni betul2 masa buat Birthday anak2 aku tahun lepas....cam hadiah harijadi plak ye..tapi boleh kira dgn jari berapa kali dia org naik..dulu masa takde..dia selalu pi main kat rumah sebelah...bila dah beli takdenya dia org nak naik...kalau aku yg selalu naik tu adala....hehhee..












Dah lama rasanya takde entry anak2 kesayangan aku ni...yelah semenjak 2 menjak ni aku asyik tak sihat je...dan takde mood nak tulis Diary...walaupun Diary aku ni boleh dibaca oleh semua org dalam dunia ni..tapi ianya hanyalah utk di kongsi bersama dgn anda kisah suka..duka....di dalam kehidupan aku..banyak rintangan...dugaan....sedih dan gembira dalam hidup aku....dan yg paling bermakna dalam hidup aku ialah aku di kurniakan anak2 untuk bersama aku dan di kurniakan juga seorang suami yg terlalu menyanyangi aku sepenuh hatinya ( sayang ke )...


hari ni adalah kisah tentang anak2....dan tugas aku mcm biasa jugaklah..lepas je aku balik dari Pengkalan Kubor tu..aku terus pi ambik Dik Ya sekolah..lepas tu baru pi ambik anak kembar plak.tahun depan rasanya takdelah penat sangat kot..coz aku dah pun daftar Dik Ya utk tadika kat sekolah yg sama dgn kakak2nya...aku hantar Dik Ya sekolah cina jugak..biar anak2 tahu banyak bahasa ni tak rugi...nanti bila dah besar dan habis belajar nanti senang nak cari kerja ..bila tahu banyak bahasa nih.


jom layan gambar jelah ye...takde mood nak taip menaip nih....

0 Comments: