February 12, 2010

WELCOME DRINK ...

HB aku ni memang suka sangat bergambar nampaknya....so sekarang ni HB bergambar kenangan bersama 'banner' menyambut rakan2 dari luar ke Kelantan.

makan jangan tak makan ye..hhehhee..apa la yg kakak makan tu sampai mcm tu skali nampak..huhuhu..kakak ni mummy tgk badan dah mula naik sekarang ni..

mak2 dara yg sememangnya suka bergambar jugak....

anak2 memang suka sangat mandi kolam...walaupun panas terik nak jugak dia org mandi..hehhe

kakak pun dah pandai berenang nampaknya....hurmmm

hehhehhee..lucu betul bila aku tgk kakak ni berenang....tengoklah muka dia..bersungguh bebenor nampaknya..hehhehhee..













Bila dah sampai kat Resort tu...acara check in dulu..badan pun dah penat semacam...awal2 pagi dah bangun kerah anak2...dan simpan mana2 yg patut..memang agak kalut sikitla pagi tadi..nak tak nak memang nak kena kejutkan anak2 untuk siap cepat2.


bila dah sampai kat Resort ni , pihak Resort sediakan Welcome Drink untuk kami...so dapatla kami minum dah makan keropong 'keping'.hehhehheh sebagai alas perut sementara menunggu untuk makan tengah hari..bila dah sampai Resort ni atau Hotel mana2 lah..anak2 aku ni memang pantang tgk kolam renang...tak kira panas terik ke apa..nak jugak dia org mandi kolam..kecuali Kak Ngah la yg masih lagi dalam pantang dan aku memang tak benarkan dia mandi kolam lagi..kesian plak kat dia....bila je aku cakap dia tak boleh mandi dia terus masuk dalam bilik dan tidur....hurmm kesian plak..tapi tak boleh nak ikutkan sangat kehendak dia..kan kalau aku ikut nanti di plak yg sakit.so buat masa sekarang dia perlukan rehat yg secukupnya dan masih kena berpantang lagi..sementara waktu ni HB aku tak tahu plak kemana..tak nampak bayang pun..mungkin dok borak2 dengan rakan2 yg datang dari setiap negeri kot......

2 Comments:

lily lotus said...

bestnya. terus datang mood nak bercuti...

DatinDiaries said...

Lily: meh la bercuti ke kelantan..kalau datang sini jgn lupa bagitau sis