February 2, 2010

SAMBUNG PASAL HAMPER PLAK..

Sebelum tu aku singgah ke Sweet Beach Resort dulu bagi membincangkan tentang makan tengah hari utk esok hari....aku order mengikut senarai yg ada kat tangan aku je....

minum dulu.....

walaupun nampak cam mudah dan simple..tapi amat memeningkan kepala aku...

bergambar memang tetap di teruskan walau dalam apa cara sekalipun..

kawan aku bersama barangan yg di sponsor olehnya..

adeiiiii ingatkan semalam dah settle..rupanya hari ni aku nak kena buat plak....takpe janji enjoyyyy..

segala hadiah dah siap di bungkus....

hamper pun dah siap...cepat2 kami buat coz tgh malam nanti ada perjumpaan sesama ahli plak..utk bagi TShirt dan Sticker kereta utk konvoi esok pagi...















Uishhh pasal hamper lagi..tak habis2 lagi bab hamper yg nak di kongsi kat sini...semalam aku dan kawan aku dah siap bungkus hamper sebanyak 24 hamper...pastu aku rasa cam tak cukup la plak..coz hamper ni akan di berikan kepada setiap pemandu..kalau yg datang share tu mintak maaf lah ye tak dapatlah bawak balik hamper tu...coz hamper ni memang terhad..hehhehe..al maklumlah kelab kami ni masih lagi baru dan baru nak bertapak...so budgetnya kurenglah sikit...




dan hari ni aku ke Pasar raya Bilal lagi skali coz salah sorang rakan aku iaitu Cikgu Yie nak sponsor 7 hamper lagi...so apa lagi aku dan kawan aku kena la plak pegi beli segala jenis barang yg nak diguna pakai...aku beli barangan yg sama je...agar takde yg terasa hati..semuanya sama ...adil dan saksama, dan aku sponsor 7 hamper jugak...jadi kesemuanya utk hari ni adalah 14 hamper yg kena aku buat pada malam nanti..sedangkan program ni esok ...mau tak kalut aku nak kena buat ...secepat yg mungkin nak kena siapkan semuanya coz esok nak kena bangun seawal pagi utk menyambut kedatangan rakan2 dari seluruh negeri..dan akan berkumpul di JPJ Labok, Machang..


jom layan gambar yg ado lah ye.....diaries aku ni lebih kepada segala aktiviti aku ...tak kiralah aku dgn siapa dan segala hal anak2 aku jugak..hehhehhee...so semuanya ini termasuklah jugak dalam aktiviti harian aku....bila dah tuo2 nanti blehla aku tgk balik...huhuhuhu..maso mudo2 suko bonar aku konvoi nanti citer kat cucu aku plak..hehhehe..

0 Comments: