January 8, 2010

TIBA2 JE....

Tiba2 je plak aku teringin sangat nak anak2 aku belajar berenang..yelah dia org dah pandai..tapi ala2 berenang itik lah ..hehhhee..tapi bagi aktiviti sampingan memula tu aku suka dan papa dia org pun suka kalau anak2 main piano..tapi tak di benarkan lagi buat masa sekarang..cuma yg aku terfikir..kalau aku dapat hantar anak2 aku ke kelas berenang pun bagus jugak...dan aku suka kalau anak2 aku aktif dalam bersukan sebenarnya...yelah contohnya mcm Dato Nicol David tu , dah berjaya ke peringkat dunia dalam acara bersukan..bangga betul kan..dan aku suka kalau anak2 aku pun berjaya..semua ibu bapa nak kan anak2 mereka berjaya..aku memang nak kan anak2 aku juga turut aktif dalam bersukan..tapi aku kena tgk jadual dia org jugak mcm mana..dan kat mana ye aku nak tuju kalau nak hantar anak2 ke kelas berenang ni kat Kelantan, ada sape2 yg blh membantu ke agaknya....


pelajaran anak2 memang aku teramat titik beratkan...setiap kali anak2 pulang dari sekolah atau masuk je dalam kereta , pertama kali yg aku akan soal adalah cikgu ajar apa hari ni?? ada homework tak?? itu soalan yg akan aku tanya dia org ..dan anak2 pun dah di ajar dan dah terbiasa, balik je sekolah terus mandi dan buat homework dulu...bila semuanya dah selesai hurmmmmm baru rumah ni jadi cam kapal pecah di buatnya..tapi takpe coz kerja sekolah dia org dah siapkan awal2.cuma sekarang ni dalam fikiran aku, aku nak sangat anak2 aku bersukan...contohnya belajar berenang ke..hurmmm..nanti aku fikirkan dulu mcm mana..dan bincangkan dulu mcm mana...ini hanya khayalan dalam minda aku je utk anak2..ntah buat atau tak tu nanti terpulanglah mcm mana..takdir yg menentukan segalanya...semoga niat murni aku utk anak2 akan tercapai hendaknya, amin..

2 Comments:

Shifu67 said...

nak belajar renang... bawa je kat sekretariat MSSK kat sebelah smkb tu... kat komplek sekolah wakaf mek zainab tu... kat situ je yg aku tau ada... tapi utk budak2 je laa... mak budak tak tau laa

DatinDiaries said...

Shifu: hehehe thanxs...saya rasa pun kat situ gak la..pukul brapa dia bukak dan bayarsannya mcm mana eksss..

mak budak mana bleh..kan tak timbul2 naya ambo..wakakkaa