January 4, 2010

SEKOLAH DAH BERMULA..

Nak kena siapkan semua alat2 kelengkapan sekolah anak2....esok dah nak masuk sekolah.....buku2 teks nak kena balut dulu....dan ya allah buku sekolah dah hancur 2, 3 buku...mcm mana eksss..agaknya blh tukar tak...

Dik Ya yg temankan mummy ....yelah seharian aku dok balut buku sekolah anak2...sakit pinggang weh..nasib baik HERBS ada utk hilangkan segala sakit urat temurat aku nih..

Kakak dok layan games kat HP je.....hurmmmmmm

aku memang dah sediakan semua sekali utk di buat stock..senang kalau pensel atau apa2 je rosak blh terus di ganti..tak perlu nak ke hulu hilir nak pi cari banyak2 kali..

utk setakat hari ni...semuanya 20 buah buku yg nak kena aku balut.....huhuhu...tapi aku tak tukarla buku teks yg dah hancur tu...agaknya boleh ke tak..











Musim sekolah dah pun bermula, anak2 pun memang dah tak sabar nampaknya nak masuk sekolah balik nih..mana tak semangat kan..semuanya serba baru..tapi baju sekolah yg masih elok tahun lepas tu masih diguna lagi utk tahun ni.


manakala aku plak yg palik sibuk sekali kalau nak di bandingkan dengan dia org sebenarnya..yelah..aku yg kalut nak kena susun segala buku2 teks..beg sekolah...alat2 kelengkapan alat tulis..nak kena balut buku sekolah dan mcm2 lagilah..so semua tu aku yg kena pantau dan harus aku buat..dan anak2 aku hanya bangun pagi ambik beg sekolah yg dah siap semuanya..senangkan budak2 zaman sekarang...kalau aku zaman sekolah dulu..bangun pagi2 kena tgk jadual sekolah sendiri...tapi kalau aku takde..contohnya kalau aku ke KL dia org akan tgk jadual sendiri lah..kalau aku ada kat rumah..aku lebih selesa aku yg buat semuanya..cuma yg penting bila dia org balik dr sekolah...aku akan pastikan dia org akan buat homework dulu sebelum dia org nak turun bermain.


dan hari ni plak aku punya kerja adalah bab2 balut buku sekolah..aku ni ada anak kembar...sekolah yg sama cuma kelas je yg berlainan..so buku2 teks memang banyaklah yg nak kena aku balut ni..seharian jugaklah ..sampai sakit pinggang aku di buatnya..yelah makin muda biasala...dulu takde la aku nak sakit2 pinggang kalau takat nak balut buku nih..hehhehe..mehlah layan gambar buku2 sekolah teks anak aku nih..hehehhehee..

0 Comments: