January 23, 2010

SEGALA MCM BARANG....

MC utk Kak Ngah......hurmmmm lama betul Kak Ngah dapat cuti..esok Kak Ngah dah nak ke sekolah..tapi aku risau lagi...kalau blh nak betul2 pastikan yg Kak Ngah betul2 sihat...harap semuanya akan baik seperti biasa..

Diantara segala resit dan dokument Kak Ngah semasa di Hospital tempoh hari..

Kad kebenaran utk menunggu pesakit di Hospital..tapi aku tak pernah guna pun...tapi daripada takde baik ada.....hurmmmmm

Kad temujanji sementara utk Kak Ngah, bulan depan nak kena pi Hospital utk Check up..harap semuanya kembali seperti biasa hendaknya.Amin...











Lepas je keluar dari Hospital , segala mcm barang yg ada ..kira sebagai kenangan semasa Kak Ngah kat Hospital lah..segala resit atau apa2 yg berkaitan dgn Hospital atau yg bersangkut paut dengan segala Bil Hospital atau Klinik aku simpan untuk simpanan dan bahan rujukan kalau apa2 hal nanti..bermulanya tahun baru ni..segala bil pembelian, minyak kereta, yuran sekolah anak2 dan sebagainya akan aku failkan dan simpan lek lok...itu semua adalah utk rujukan aku satu hari nanti.


dan dalam entry ni adalah segala bahan2 selepas je Kak Ngah keluar dari Hospital..aku memang suka rekodkan semua tu dalam satu fail..memang sejak dari dulu lagi aku rekod semuanya tentang perbelanjaan aku dan anak2..utk tatapan aku supaya senang aku nak terangkan secara detail kalau ada org mengatakan yg aku ni boros..coz semuanya aku rekod dan semuanya ada dalam simpanan aku setiap sen yg aku belanjakan..dan utk tahun ni aku rekodkan kembali..manakala bagi yg tahun sebelumnya aku dah buang..semua rekod tu aku buang masa aku berada kat SPA dulu..sekarang dok kat rumah je..dan semuanya akan aku rekod kembali mulai sekarang..


utk entry ini hanya rekod Hospital Kak Ngah jelah yg dapat di kongsi bersama ye...

0 Comments: