January 6, 2010

CHIM CHUM LAGIKS....

Khusyuk betul aku dok ngambik sos..sampaikan HB aku candid gambar aku pun aku tak perasan..

hehhehe..mehla makan kat sini....best....layan makan Chim Chum tgh2 hujan ala2 sejuk ni memang best..

aku memang tak ambik banyak2 sangat pun..kalau tak cukup baru tambah..kan kalau tak habis membazir plak namanya..

makanan tambahan...aku pilih makan Laksam Kelantan..best..

hurmmm bestnya aku tgk sotong dan daging nih........bila la aku nak buat kat rumah..segala kelengkapan semuanya dah ada...nanti tunggu HB aku balik..dan nak makan steamboat kat umah jelah nanti..

Makanan tambahan utk HB aku adalah Nasi Goreng....hurmmmmm..tak berapa kaw sangatlah.....kat sini memang lebih kepada ala2 steamboat je...












Aku ni memang dah ketagih makan Chim Chum ke apa nih..hehhehhee..tapi kan bagi aku kalau juz nak makan ala2 ringan gitu...aku suka makan kat Chim Chum PC nih..walaupun makan samapi nak pecah perut sekalipun, tapi ianya tak mengemukkan tau..coz kita makan ala2 steam gitu..hahhahhaha.....watever..


apa yg pasti kalau makan kat Chim chum nih aku suka ambik banyak tang sotong dan daging je...rugi arr takde udang dan ketam..kalau ada gerenti lagi best..kalau kat KL..cubalah anda makan steamboat kat COCA..pasti sedap...dan yg paling istimewa skali adalah tang 'sos' nya..memang sedap...dan blh di katakan semuanya sedaplah..dah lama aku tak singgah makan kat situ..nantilah..bila cuti sekolah nanti..nak bawak mak dan anak2 makan kat sana plak.aku kalau makan tempat yg best2..kalau tak bawak anak2 memang rasa cam tak lengkap dan cam sedih je..yelah mak makan sedap2..anak2 kat rumah makan apa ntah..dan alhamdulillah mak aku tinggal bersama aku..dan aku tak risau semua tu..semoga mak aku di lindungi dan panjangkan usia hendaknya.dan terima kasih kerana membantu aku menjaga dan membesarkan anak2 aku .malam ni aku tak bawak anak2..coz aku dan HB keluar pun dah lewat malam..esok pagi anak2 nak sekolah plak..so kami berdua jelah yg keluar....aku nak kan HB makan kenyang2 dulu sebelum dia bertolak ke KL...dan semoga perjalanannya selamat sampai ke destinasi yg di tujui...Amin..

4 Comments:

pB said...

X dok pun no telefon

DatinDiaries said...

pB: hehhehe..bui semula la email tu..hehheee

lily lotus said...

ooo chim chum namanya..nama pun unik

DatinDiaries said...

Lily: ah a..namanya Chim Chum..cute je namanya kan..hehe