November 19, 2009

MALAM KU YG LAPAR..

so aku panaskan kuali tu dulu......letak planta....

pecahkan telur dan campur mayonis ( sikit je tau )......kacau macau gitu..

pastu angkat dan letak kat roti tu.....

hah dah siap......ni kongsi dgn anak2....huhuhu bukan aku makan sorang2 ye.....hehhehhee....










Begitu mencabar skali nak diet rupanya ye..tapi nak tak nak memang aku dah nekad utk mulakan diet...so sekarang ni baru 4 hari lah aku berdiet..hehhehhee..


malam punya cerita plak....nak nasi memang aku tak akan makan...aku nak cuba tak makan nasi 6 bulan...wakakakkaaka boleh ke...huhuhu..sekarang ni pun cam nak naik juling biji mata aku dok menahan lapar..tapi nak dapatkan badan aku mcm dulu balik punyalah susah..seperti yg aku katakan tak dapat 100% mcm dulu pun takpelah asalkan dapat sipi2 pun dah kiri cukup dan dah cukup mengelabah HB aku nanti....hehhehe..aku ni kalau aku betul2 nekad..memang aku betul2 buat la....cuma bukan sampai tahap all out punya diet lagi la...tapi utk permulaan katakan TAK NAK pada nasi jelah dulu..nanti hal2 lain akan menyusul kemudianlah ye.


malam tu aku betul2 lapar...aku dok pikir mcm mana ye aku nak buat..nak makan buah epal hijau tu aku tak beli plak...nak tak nak makan roti jelah..huhuhu...alas perut...supaya tgh malam aku tak juling bijik mata...huhuhu..

0 Comments: