November 1, 2009

MAKAN LAGIK YE..

Hurmmmm...aku kalau tgk Kak Ngah makan..memang nampak betul2 berselera..

takde lauk pun takpe kami ni...asalkan ada budu....huhuhu...nak wak camner..ore kelate la kata kan..

Ni baju Dik Ya yg nak kena pakai esok hari..kira pakaian seragam dia org punya geng lah nih...

Kembar pakai ni jelah esok......simple je ...

anak2 suka main congkak.......main plak..tipu2..huhuhuhu..pastu kalau kalah menangis la plak..mcm2 karenah la dia org nih.....tapi dia org lah penghibur hati aku.....









Aku ni kalau dok kat rumah kan..asyik nak makan je kerjanya...tak tahu la kenapa ye....nafsu makan memang bosar...huhuhu..takpe la selagi kita sihat ni kan..makan jelah..nanti bila dah sakit , mau dah tak lalu nak makan lagi.


makan plak dgn anak2 ..hurmmmmm betul2 berselera..anak aku yg Kak Ngah plak memang berselera betul la ..taste makan dia sama je dgn aku..huhuhu badan lebih kurang sama je...risau betul la aku kat anak aku yg sorang nih...risau takut dia gemuk sangat2....pompuan kan tak cantik kalau gemuk2..masa budak2 ni cute la..nanti bila dah besar kesian plak kat dia org...harap2nya anak aku takde la besar sangat bila dah besar nanti..mcm aku ni plak lain kes..aku dah beranak pinak..pastu bersalin plak 2 kali cara pembedahan..huhuhuhu..alasan yg kukuh nih..hahhahahhaa...


lepas je makan , aku terus susun baju dia org atas katil utk di pakai esok hari...coz esok hari Dik Ya ada konsert utk sekolahnya...so esok hari tak payahla kelam-kabut nak pilih pakai baju apa..dan baju plak siap di gosok...kan senang kerja....kena 'prepare' awal2..anak2 aku ni mcm2 hal kalau bab nak bangun pagi dan nak mandi2 nih....

0 Comments: