November 17, 2009

KARAOKE TIME...

Hurmmmm.....tuan rumah nak menyanyi dulu nih....

Suara dia memang best...lepas ni nak suruh dia masuk AF

Suara dia memang sesuai bawak lagu Ziana Zain..best sgt...

Biar Semua Tahu Adanya...Diriku Kini Sendiri...satu waktu dulu aku memang suka lagu ni..dan lagu ni liriknya memang utk aku.....tapi itu dulu..sekarang aku dah ada org yg betul2 sayangkan aku....TAPI betul ke sayang..hurmmmmm...:-(

Ha nyanyi cepat2...nak dengar lagi ni weh...

Lagu ni memang best....tapi memang tinggi....kalau setiap hari aku dok menyanyi memang aku pasti aku akan dapat bawak lagu ni.....

Begitu khusyuk sekali....tapi suara dia memang best.....hehhehe..nanti ada masa kita kaum2 ibu karaoke lagi...








Petang tu aku memang betul2 bosan...dan betul2 tak tahu apa nak buat..nak dekat dgn setahun jugaklah aku dok kat rumah je...takde benda yg aku buat...hantar anak ..ambik anak.....dok rumah...pastu esok hari pun mcm tu jugak....dah la kawan takde..aku bukannya sombong tapi ntahla..susah nak cari kawan yg betul2 memahami...aku dulu ada la jugak kawan baik..tapi sekarang ni dia org dah khawin dan beranak pinak..aku tak nak ganggu la..kecuali kalau masing2 takde kerja..blh la keluar minum..tu pun keluar kalau HB ada..kalau HB takde memang dok kat rumah lagi...bila dok kat rumah ni rasa fikiran pun jadi buntu..tak tahu apa nak buat dan mcm2 lah..


lepas je aku ambik anak2 sekolah..dan hantar anak2 kat rumah....aku bagitau mak dan anak2 aku nak keluar kejap.dah lama aku tak buat kerja mcm ni..yelah kerja keluar sorang2...bukan pegi mana pun...duduk dalam kereta dan bawak kereta ikut mana hati nak pegi..aku pusing2 mcm org tgh frust....aku jadi bingung dan sunyi sangat2..tiba2 je mcm tu..tak tahu kenapa hati aku betul2 sunyi..dan masa tu memang mcm2 lah yg aku pikir...aku pi meround sorang2 sampai ke PCB....pastu aku terus balik..dan sebelum tu aku singgah rumah kawan aku...HB dia kawan HB aku jugakla....singgah rumah dia jap..borak2 dgn dia mcm2 cerita la yg keluar..last skali dok karaoke umah dia....tapi suara dia memang sedap.....memang bestla..yelah dah hari2 menyanyi mestilah sedap..aku siap suruh dia masuk AF lepas ni kalau ada audition nanti..hehhehe..mcm aku plak 1 tahun skali baru nak nyanyi..huhuhuhu..tapi suara aku pun best jugak.huhuhu..

3 Comments:

ina said...

korang bestlah pandai nyanyi.kita kalau nyanyi hampeh.sesak nafas.,

lily lotus said...

mmg molek sgt kawan u masuk AF..pakej lengkap tu

DatinDiaries said...

ina: hhehe..dia je yg pandai..saya nyanyi bukan saya je yg sesak nafas...org yg mendengar pun sesak nafas gak..kih kih kih


Lily: ah a...HB dia pun memang sporting....dia ada pakej utk ke arah bidang tu...