November 3, 2009

ANAK KU SAYANG...

Dik Ya yg sememangnya seorang yg ceria je sepanjang masa..tapi kalau tak kena angin dia..memang keras jugak..hurmmm

Cantiknya baju dan seluar pendek Dik Ya..beli kat Hat Yai..murah je..tapi tak ingat berapa RM...

Kak Ngah mcm biasala..lepas buat homework...tgk kartun jelah dia....kadang2 tu baca buku.....

Anak mummy yg paling kecik nih....semoga anak2 mummy akan senantiasa happy .

hhehe..cutenya...pegang patung kertas yg aku beli masa kat Hat Yai hari tu...1 buku patung kertas tu harganya RM1 je....memang murah barang2 kat sana....masa aku budak2 dulu selalu gak la main patung kertas ni....ala2 BARBIE gitu....cuma bezanya patung ni di perbuat daripada kertas je..

Aksi ceria dari anak bongsu ku..

Kakak dan Dik Ya...dah semakin besar nampaknya anak2 aku ni....semoga anak2 mummy menjadi org yg di segani suatu hari nanti..mana tahu kan kot2 nak jadi Ketua Wanita ke...hehhee

suka tgk gigi Dik Ya yg kecik2 dan putih nih....dan Dik Ya memang suka bergaya dan posing.

Hurmmm...siap bergambar dgn gambar sendiri nampak...huhuhuhu

ala cutenya anak mummy ni...

jgnla gigit frame gambar tu.....LOVE U ALL...








Anak2 adalah segala-galanya utk aku..tanpa anak2 aku dapat rasakan hidup aku akan musnah.takde seorang ibu yg tak sayangkan anak2nya..aku juga seperti ibu2 yg lain..seorang ibu yg inginkan anak2nya bahagia...seorang ibu yg inginkan anak2nya berjaya dan bermacam2 lagilah..tak habis kalau aku nak huraikan satu persatu nih.walau ke mana saja aku pergi...anak2 tetap berada dalam hati aku..aku sanggup menderita asal anak2 aku bahagia dan happy...aku paling suka bila tgk anak2 aku happy..ni bulan 12 cuti sekolah ni..aku dah janji dgn anak2 nak bawak anak2 aku ke Pulau Langkawi.mudah2han rezeki utk anak2 aku merasai sedikit kegembiraan akan tercapai nanti..aku terlalu mengharap sangat agar semuanya berjalan dgn baik dan di permudahkan oleh ALLAH utk dan demi kebahagiaan anak2 aku..yelah anak2 aku hanya ada aku..hanya aku yg menjaganya dari mula dia lahir sampailah sekarang..selain dari ibu aku yg banyak membantu aku dan banyak bersabar dgn apa yg berlaku.


bagi aku semua itu adalah dugaan seorang manusia yg normal.kalau bab2 anak ni memang tak terkata dan takde perkataan yg aku ingin jelaskan...kerana kasih sayang aku utk anak2 begitu kuat...seperti yg aku katakan tanpa anak2 di sisi aku memang musnahlah hidup aku.aku sanggup susah dan mengalirkan air mata utk membesarkan anak2..dan aku sesungguhnya tak sanggup nak tgk anak2 aku tak gembira seperti anak2 org lain .aku selalu mendoakan agar anak2 aku akan mencapai kebahagiaan satu hari nanti.anak2 memang rapat dgn aku..kalau aku kemana-mana ..setiap 5 minit skali dia org akan call...tambah2 plak kakak dan kak ngah dah pandai guna HP utk sms2 ni..kakak selalu sms aku..tanya mummy kat mana ni? pukul brapa mummy nak balik? dan mcm2 lagi lah..hehhee..aku berasa sungguh gembira kerana anak2 aku dah pandai semua tu..walaupun dia org baru darjah 1 tapi aku rasa sangat gembira kerana banyak benda yg anak2 aku dah belajar dan tahu.


mummy doakan semoga anak2 mummy akan berjaya di dalam apa saja ..dan mummy juga mengharapkan agar anak2 mummy tak melupakan ibubapa ye..walau mcm mana kita sekalipun..anak2 mummy kena ingat mummy nak pesan....walau mcm mana sekalipun kita ....walau sejahat mana pun..anak2 kena ingat di dalam badan kita mengalirnya darah yg sama...dari keturunan yg sama..mummy nak kan anak2 mummy bersatu dgn adik2 dan abang2 bila semuanya dah besar2..mummy mengharapkan sangat agar anak2 mummy tak akan lupakan jasa ibubapa.jadilah anak2 yg soleh dan jauhi dendam di dalam hati masing2..
mummy doakan utk kebaikan anak2 mummy.....


walau sesusah mana aku sekalipun..aku akan cuba penuhi segala permintaan anak2 aku..aku bukan pengemis..tapi aku pengemis kepada anak2 aku..kerana aku tak sanggup tgk anak2 aku susah..manakala yg lain bersenang lenang...pergi kemana saje mau pegi..sedangkan anak2 aku....sebab tulah demi anak2 aku kena selalu tabahkan hati dan kuatkan semangat agar anak2 aku senantiasa gembira...


mummy betul2 sayangkan anak2 mummy sampai akhirnya...kasih sayang utk anak2 memang takde bandingannya..

0 Comments: