November 20, 2009

AMBIL ANAK2 SEKOLAH..

Ambik Dik Ya kat sekolah dulu...lepas tu barulah aku pi ambik anak kembar aku plak..

Kakak bergambar kenangan bersama guru kelasnya yg sememangnya seorang yg betul2 baik dan sporting..

Kak Ngah plak cikgunya tak tahu pegi mana..hehehe...so kami letak je atas meja cikgu...kalau nak tunggu buatnya cikgu dia dah balik..naye...hhehhehe

dan inilah makanan tgh hari aku hari ni...hanya makan sup dan daging bakar je..

Wah...bestnya anak2 makan nasi..huhuhuhu....

sebelum nak balik rumah ..aku terserempak dengan MyV Hello Kitty...hehhehhe cute sungguh..

cuba tgk tang no plate nya..memang cute...hehhehhe..anak2 aku plak asyik nak suruh aku ambik gambar je......adeiiiiii....

sampai rumah je..buat apa2 yg patut dulu...pastu mcm biasala layan internet......dan tulis kat diaries kesayangan aku ni...kan ada yg marah plak kalau aku tak update kat diaries nih..huhuhuhu..













Lepas je aku settle beli apa2 yg patut utk cikgu...so aku kena bergegas utk ambik Dik Ya sekolah plak...memang agak kelam kabut jugakla....sampai je kat sekolah Dik Ya..cikgu dia cakap esok ada perjumpaan la plak..nampaknya tak bleh bangun lewatlah aku..huhuhuhu...kena bangun awal tapi sekarang jam 2.47 pagi belum tidur lagi..aku nak siapkan diaries aku ni dulu..pastu baru aku akan tidur.


lepas je ambik Dik Ya aku pi ambik anak kembar aku plak.dan bagi hadiah kat anak2 suruh di berinya pada cikgu masing2.cikgu dia org memang baik dgn aku..apa2 hal cikgu dia org akan sms aku....tak kisahlah ada apa2 pun..cuma yg cuti sekolah je cikgu dia tak sms aku...hehhehe..tapi balik2 je dah ada surat pasal sekolah dah mula bercuti....nasib baik aku tahu awal2..kalau tak memang takde kenangan la nak bagi kat cikgu anak2 aku ni.


aku bawak anak2 makan Nasi Sup Daging Bakar dulu sebelum balik..senang sampai rumah blh terus mandi dan buat kerja sekolah je.tapi jgn silap tau...aku berjaya tak makan nasi hari ni..walaupun nak sangat aku makan walau hanya 1 sudu...tapi aku tahan je nafsu aku tu supaya jangan makan...sebab kalau makan memang tak reti nak makan sikit....kalau aku makan gerenti habis 4 hari sudah aku diet..huhuhu.so aku hanya ratah sup dan daging bakar je....seksa betul nak kurus ni..tapi apakan daya memang dah aku nak dapatkan balik badan aku seperti dulu...kena sabar dan tahan jelah nak buat mcm mana kan..lepas ni kalau aku dah dapatkan apa yg aku nak..dah kena jaga makan la..tak bleh main telan je ni...apa2 pun hari ni aku berjaya tak makan nasi..heh heh heh..

3 Comments:

ina said...

Kak ngah dah makin temban.mcm anak kita yg kecik, makan selara je.

lily lotus said...

hahah..cute abis myvi pink tu!

DatinDiaries said...

ina; huhu tu la pasal..selera makan memang bertamba2 nih..risau jgk....


anak pompuan kalau gemuk tak cantik....dah control..tapi blakang kita dia makan jeeeee.


Lily: memang cute...anak2 pun suka..tapi utk buat kat kereta saya...oh tidakkkkkk sama skali..huhuhu