October 17, 2009

MAKAN IKAN BAKAR...

tertinggal plak gambar nih....sepatutnya gambar ni dok kat bawah je.....tapi takpelah aku letak kat atas jelah ye...takde sape nak marah kan....

ini dia model masa kini dari DatinDiaries..hehhehee...macho bergaya dgn baju ala2 pagoda dari GAP .dgn tangannya di letakkan di pinggang...dan mempunyai senyuman yg menawan....wah...wah..

kakak memang suka sangat keluar ikut sunroof ni....tapi jgn tak percaya...aku jugak muat tau...hahhahhahhahhahha..

mY lOvely Hubby.....I Love U Forever...

tgh org memancing jap...pastu baru kami akan singgah pi makan ikan bakar kat Besut plak

bergaya betul anak2 mummy ni......

Dik Ya demamnya dah makin berkurang.....memang seronoklah dia org ni..tapi aku mcm biasala kalau anak2 dalam kereta...memang nak pecah anak tekak di buatnya kalau dia org dok bergaduh sama sendiri......

kat sini hanya ada masakan utk bakar dan celup tepung sahaja....kalau anda nak menu lain memang takde...

HB aku ni..kalau ye pun nak bergambar...jgn plak makan betul2 ikan mentah tu ye.....

fuh...tgklah ikan2 yg segar2 nih........memang best dapat makan ikan segar...

ni utk menu kami malam tadi...

acara bergambar bersama ikan..

tunggu makanan sampai...kami semua dah kelaparan tahap gaban dah ni...tapi sabar...jap lagi bleh la makan puas2 ikan bakar nih..

nak jugak gambar dia ada....walaupun sipi2..hehhehee

1 jug air bandung...order mcm ni...cermat sikit...tak payah nak order mcm2 .....kira mudah2 lah ye.....hehhehhee

ni sotong celup tepung...fuh memang best giler...kita nak baru dia goreng...

ikan pari..fuh....ingat tau semua menu kat sini hanya bakar dan celup tepung je....so yg ni kira menu bakar lah ye..

udang...hurmmmm aku lupa nak cakap...sepatutnya aku celup tepung udang nih

ikan kerapu...memang isinya fresh dan manis......

sotong bakar...hurmmmmmmm...sedap giler..dah la sotong besar2...sedap plak tu

air je yg sampai dulu...so separuh dah minum..makanan belum sampai lagi

di antara rakan2 My@PC yg bersantai semalam..

HB aku memang senantiasa bergaya dan suka berposing orgnya...

memang penat betul kakak ni...sampai tak nak makan........semuanya dah kenyang ..so apa lagi....jom..blah....















Dah lama rasanya aku tak pegi makan ikan bakar kat Besut ni, bila sampai kat Besut nih memang teringin sangat aku nak pi Pulau Perhentian plak...tapi tak tahula bila agaknya aku nak sampai kat sana nanti tu.hurmm satu hari kot...tak pun 2 hari kot...huhuhuhu..


lepas je acara mandi manda kat Jeram Linang aku dan HB serta anak2 dan jugak rakan2 dari My@PC ....mula2 tu kami nak balik je terus..tapi bila pikir masih terlalu awal dan tak puas2 lagi nak berjalan so aku dan HB serta rakan2 yg lain ke Tok Bali.hurmmmmm memang seronok dan begitu tenang di sana..tgk pemandangan laut dan jugak org2 yg memancing di tepi2 batu..memang amat mendamaikan..kami singgah utk tgk dia org memancing dan ikan apa yg dapat...kebetulan tuan yg kami tanya tu tak dapat apa2 lagi..hehehhehee....kempunan lah aku nak tgk ikan segar nih...


last minute punya cerita jugak..aku dan HB serta yg lain2 terus menghala ke Besut plak...nak pi makan ikan bakar.....fuhhhhh memang sedap giler beb..tapi nak jugak cari kedai ikan bakar yg lebih popular kat Besut....kat mana ye....ada sape2 yg tahu tak kat mana..

0 Comments: