October 27, 2009

CENDOL PULUT TAPAI...

Singgah makan kat CPT depan Stadium dulu...sbeelum nak balik rumah nih...dah 2 hari aku mengidam nak makan CPT nih..hehehe

makan jgn tak makan..anak2 aku ni bukannya nak makan sangat pun..aku je yg nak sangat....

Kakak hanya makan cendol je....

Kak Ngah pun sama, hanya makan cendol je...pulut dan tapai bukan dia org suka sangat pun

Mak aku memang senantiasa bersama...sebelahnya tu anak buah aku

nilah dia rupanya CPT..segala bahan2 nya ada di bawah sana.....

Dik Ya makan 2 mangkuk tau...jgn terkejut......lepas dia makan yg dia punya sampai habis..di tariknya mangkuk aku plak..huhuhuhu








Akhirnya.....hehhe..dah 2 hari rasanya aku teringin nak makan CPT nih...asyik teringin je nih...tapi jgn salah faham plak...aku bukannya ada double line pun.huh..tapi nafsu makan aku yg azali nih..hehhe...semalam ingatkan nak pi makan CPT tak jadi..coz malas...huhu ada jugak mcm tu ye..hari ni lepas je ambik anak2 sekolah aku terus pusing kat Stadium depan Hospital Pakar Perdana tu utk singgah makan CPT...puas hati aku dapat jugak aku makan..makan bukannya habis pun.tapi mulut ni nak sangat makan..bila dah dapat takpela..selagi tak dapat selagi tulah rasa cam tak best je...tu baru nak makan CPT kalau aku mengidam yg pelik2 lagi mcm mana..adakah HB aku akan tunaikan ke tak agaknya ye..ntahla..tak tahu lah mcm mana layanan dia pada aku bila aku nak dapat Baby nih..


hari ni cuaca memang agak panas sikit..kat stadium tadi tu jalan jem giler..aku ingatkan apa ..rupa2nya malam ni ada perlawanan bola sepak..ada la yg nak terbakar lori plak kali ni..memang ganas betul2 la penyokong2 nih..malam ni gerenti ada pergaduhan dan mcm2 lagi..tadi aku ingat nak singgah kat perkarangan stadium tu..nak beli baju t-shirt Kelantan punya team utk anak2..tapi bila tgk org ramai sangat..malas la plak...tak suka bersesak2 dalam org ramai2 bawak anak..kalau aku dgn HB je takpe la jugak..ni kalau bawak anak2 memang aku tak akan masuk lah..

dan hari ni jugak kat depan mata dan rumah jiran aku tu di masuki pencuri..tapi belum sempat ambik apa2 pun..aku ingatkan anak buah laki dia..yelah aku dgr laki jiran aku ni dok buat kerja..kebetulan aku dok melayan tenet kat ruang tamu hari ni..tukar selera...biasanya dalam bilik je..hari ni malas la plak..asyik dok terperap dalam bilik je..tgh2 dok melayan tenet aku terpandang lelaki berbaju merah panjat pagar dawai tepi rumah jiran aku tu..dalam hati aku berkata....apahal la plak anak buah dia panjat pagar..tak blh keluar ikut pintu ke apa..dan aku tak sangka la yg aku tgk tu pencuri rupanya..kalau aku tahu memang gerenti aku menjerit sekuat hati punya....kebetulan suami jiran aku ada kat rumah time tu..dia terus keluar dr rumah dan cari ..memang sah2 lah org tu dah lari..tunggu apa lagi.....risau aku sekarang ni..siang2 hari pun berani nak pecah masuk..apatah malam2....buat aku tak bleh tidur plak la malam ni....

0 Comments: