October 2, 2009

BURGER OH BURGER.....

ha..kat sini dan abang ni lah yg jual burger kat Chabang 3 pengkalan chepa yg sedap nih..gerai dia bersebelah dgn Restoran Nasi Lemak tu je.......memang sedap...kena plak kalau beli burger special.....fuh....

begitu khusyuk...sambil dok telan air liur je aku ni..bila tgk abang ni dok buat burger........fuh sedap......

ha..tu yg aku punya...pedas gitu.......

lepas beli burger...kena beli stok makan pagi anak2 plak...beli roti dan roti canai.......anak2 memang suka makan roti....dan nasi budu...hehhehhee...tu nak buat roti hamlet la......hurmmmmm bestnya..dah lama aku tak makan roti hamlet..










Adeiiiiiiiiiiiiiiiiii lepas pepagi hari makan dah banyak giler....masuk malamnya plak aku makan burger plak.....dah lama mengidam nak makan burger tau...tapi buat derk dan ala2 jeling manja je..tapi kali ni memang betul2 nak makanlah...so aku peduli apa kan..hehhehe badan aku....suka hatilah pastu waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....gemukkkkk.....



lepas dah selesai bab2 anak sekolah...sampai rumah memang aku dah tak keluar rumah lagi dah..malas la aku nak keluar merayau-rayau tanpa tujuan...dalam erti kata keluar rumah tanpa tujuan la....kecuali kalau kepala jem..aku akan drive sampai aku penat...bila aku dah penat aku balikla..belah malamnya plak seperti biasala aku hantar anak-anak pi kelas Qiraati plak....kadang2 tu kesian jugak kat anak2 ni..penat.....balik je dr sekolah..mandi..makan pastu buat homework....kalau homework banyak memang sampai ke jam 7.00 malam dia org akan buat...dia org mcm perangai aku jgk..tak bleh nak tangguh2 kerja..kalau dah buat..nak kena siapkan semua skali tang2 tu jugak..hehhehe...


lepas hantar anak2 pi Qiraati..aku singgah pi beli burger plak...pilihan aku Ramly Burger ni yg paling best adalah kat Chabang 3, pengkalan chepa nih....memang sedap........burger yg dia buat memang sedap..kalau kebetulan anda lalu ikut jalan pengkalan chepa ni jgn lupa singgah beli burger.....siang hari dia tak meniaga..dia mula meniaga dr jam 8.30 malam sampai 1.00 pagi kot......


cubala....

2 Comments:

Shifu67 said...

petang ni lepas pegi sekolah anak kat Faris tu nak singgah beli burger

haaa.... kawe nak royak... kawe sewa rumah atas BSN tu dulu setahun duk situ, lepas tu pindah duk rumah yg ke4 (rasanya) dari pasar PC tu.... sebelum tu sewa rumah kat jln masuk rumah demo tu... hehehe... alamat lesen kawe pun masih Taman Bakti, PC

DatinDiaries said...

Shifu : bila plak nak mai dumoh nih...ajakla mem besar deh...mai rayo dumoh...