September 16, 2009

ANAK2 KU.....

hah nilah dia rupa maid baru aku ni ha.......perangainya plak..tak tahula aku mcm mana..harap sangat agar semuanya okey dan takde masalah......namanya Kohni......pelik betul nama.......tapi aku panggil connie......hehhhehee

ni plak kawan anak2 aku la ni...kecik2 pun dah pandai bergaya semuanya ye......

Dik Ya suka sangat main kat rumah jiran ni ha...yelah kat kawasan ni hanya ada 3 buah rumah je.....so ni lah kawan anak2 aku...hehhehhee

bantal peluk mummy pun ada jugak.....hurmmmmmmmm muah kat dia.....hehhehheee

Dik Ya bersama dgn Anis......

memang seronoklah tgk anak2 bermain dan happy.......terasa puas yg teramat sangat hati aku bila tgk anak2 happy......












Dah lama rasanya aku ngambik gambor anak2 bermain......yelah asyik bz memanjang je....lagi pun aku memang bz lah...maklumlah dah dekat nak raya ni..lagi la...mcm2 benda yg nak kena buat dan siapkan...tu pun aku dah sediakan separuh.....bahagian ayam....udang dan sotong ni.....esok jelah aku beli....takde la lama sangat dalam peti ais tu.....pastu nak pi beli pelita ..nak pasang kat pagar rumah ni plak nanti...tapi ni dah hujan beberapa hari dah....tapi kalau takde pelita cam tak meriah je kan.....


setakat ni maid baru aku takde masalah lagi lag...buat kerja pun ok ...dan cepat sikitla dari maid aku yg gila ari tu....cuma senak mulut panggil nama beberapa kali baru nak muncul.....adeiiii pening kepala aku di buatnya.....bab2 kerja rumah aku akan satu persatulah nanti.......hal2 yg berkaitan kemas rumah tu aku dah settle...cuma tang nak kemas baju2 aku dalam almari ni...dan baju anak2 aku je belum lagi......tgklah malam2 nanti ke..bab2 baju plak.....dalam tempoh 2 minggu ni aku nak tgk sejauh mana kerja dia dan cara dia berkerja......tapi kalau ambik yg lain plak...satu hal plak aku nak kena cakap benda yg sama.....penat la asyik cakap benda yg sama....kalau anak2 aku dah besar....contohnya dah darjah 5 ke..memang aku dah tak peelu maid dah....dia org dah besar dan aku boleh uruskan sendiri......


aduiiiii penat.......oklah....SELAMAT BERBUKA PUASA UTK SEMUA......

0 Comments: