August 3, 2009

MILO TUNGGENG......

ni lah suasana kat Warong Milo Tunggeng tu..........ramai betul org........nasi berlauk pun sedap2 tau...

HB terchenta yg senantiasa bersama aku dalam apa hal.........semoga perkhawinan kita kekal selamanya.............LOVE U SO MUCH..hehhehhe takde kena mengena betul dgn gambar dia makan nasi berlauk tu kan.......tapi ada aku kesah......hehhehehhee.....

ni lah Milo Tunggeng........fuhhhh memang power........kaw punya milo....memang best........nanti HB aku balik nak dtg lagi lah....hehhhehee

telur separuh masak yg best dan power.........tapi aku tak makan.....bagi kat HB aku je yg makan...........coz aku dah kenyang sgt ...makan banyak weh....











Hhehehhehhehee....jgn salah ertikan tajuk kat atas tau......tapi Warong ni memang dah tersohor kat Kelantan dgn gelaran Warong Milo Tunggeng....heheheheee.....warong ni kat depan Hostel Irama Timur kat Hotel Perdana.....dan lama aku tau tempat ni..cuma segan je nak singgah...coz ramai sgt org......lelaki plak tu..tak kanla aku nak terhegeh-hegeh sorang2 diri dok minum kat situ........kebetulan semalam HB aku balik....so apa lagi aku ajak dia la pi breakfast kat situ....


ramai betul org kat warong tu.....memang dah cukup tersohor....kedai dia biasa je ..tepi jalan....tapi nasi2 bungkus yg ada di jual kat warong dia memang sedap la.....ada nasi berlauk kak wok....dan mcm2 lagi lah...pagi semalam kami hanya makan nasi berlauk kak wok ...telur separuh masak dan milo tunggeng.......hehhehhehee..maksud milo tunggeng tu ialah...dia tak ambik dgn sudu tau milo tu....dia main tunggeng dgn tin2 milo dalam gelas....dan milo plak memang banyak giler.......kaw punyala...tu dapat gelaran Warong Milo Tunggeng tu agaknya..hehhehhee..pandai2 je aku buat andaian...tapi aku rasa dah betul lah...coz bukan aku je yg cakap mcm tu......kawan aku juga ada bagitau ..tu pasal la..tak sabar2 aku nak cuba pi makan kat sana....dan akhirnya tercapai jua hajat aku nak makan kat warong tu...hurmmmm



mengidam mengalahkan org mengandung plak aku ni.......hhehee...biasala ..bila lagi nak tgk HB kita ikut rentak kita kan.......barula dapat tahu betapa sayangnya HB kat kita......dan aku juga berasa sungguh bertuah kerana mempunyai suami yg betul2 dan begitu sayang dan cintakan aku........yg sanggup buat apa saja utk aku......dan sesungguhnya kami berdua ni..tak heran apa org nak cakap dan cuba nak buat apa ....kasih sayang kami semakin bertambah kuat adala.....hhehhehee....

4 Comments:

ina said...

sedapnye air milo tu.mcm best kat kelantan ye.kita tak pernah sampai lagi.

DatinDiaries said...

ina; hi ina.....kat kelantan ni makanan semuanya sedap2.....bila nak dtg sini..bolehla saya belanja nanti..hehhee

lily lotus said...

wow! telur separuh masak dia tu!

DatinDiaries said...

lily: nampak cam sedap ka..tapi memang sedap...rugi tak rasa ....
minggu depan nak pi lagi..lily bila nak dtg KB