August 6, 2009

KL...

Hurmmmmm minggu ni adalah aku punya turn plak.....minggu lepas HB aku dah balik kan.......esok kami berdua nak ke Cameron dan balik KB pada hari ahad nanti.......


sekarang aku kat Hayaki Kopitiam kat Jalan Kebun Sultan.....malas nak balik rumah coz jam 12.00 tgh hari nanti nak ambik Dik Ya sekolah plak........dan lepas hantar Dik Ya aku terus nak gerak ke KL sorang2 diri.....anak kembar aku....aku dah suruh org lain yg ambiknya...org yg ambik kembar pagi2 utk ke sekolah iaitu mak kawannya sendiri gakla....kira aku bayar bulanan lah.....zaman sekarang takdak pree2 nih.....


lepas je makan Nasi Lemak Hayaki...aku terus layan Forum My@PC jap....dan terus update aku punya diaries ...hari ni aku ke KL sorang2 diri tanpa di temani pun ..huhuhu....sampai KL ni mau sakit badan aku nih...harapnya adalah tukang urut baca diaries aku ni dan sampai je tukang urut kena urutla .....mesti lenguh2 seluruh badan nih.....


cuti sekolah hujung tahun ni memang mcm2 program yg aku akan aturkan utk anak2 nanti...nak bawak dia org jalan2..nak bawak pi luar negara...sekarang almaklumlah penyakit merbahaya sekarang ni....so kami tangguhkan dulu..padahal duit tarakkkkk...hahahhahhahaa....cuti sekolah ni aku nak bawak anak2 makan angin dalam negeri je......nak bawak pi Langkawi...dulu dia pegi pun masik kecik lagi......Bukit merah.....Bukit Gambang....dan lain2 tempat lagi..semuanya dah ada dalam kepala dan dalam perangcangan aku semua tu.....yg penting anak2 aku happy......itu yg lebih utama dan lebih penting dalam hidup aku...



doa kan keselamatan aku dalam perjalanan ni ye.....jap lagi aku nak bergerak ke KL.........jgn lupa doakan keselamatan aku supaya selamat sampai ke destinasi yg di tuju dan berjumpa dengan SUAMI YG TERCHENTA.........bubye.........

5 Comments:

Cik Ina Do Do Cheng said...

Datin,

Nanti jumpa kat cameron, bukan ngan kite, tapi ngan silent readers awak. grup office nak pegi cameron sabtu ni.noor tu silent readers awak, dia kate kalau jumpa awak dia nak tangkap gambar bersama awak.

lily lotus said...

take care and have fun!

DatinDiaries said...

INA; huhuhu...tak sempatla saya nak jumpa dgn noor..kerana kena balik awal2 pagi....anak demam....risau gak..

takpe nanti kita plan pi ramai2 ye....best jugak tu..


Lily: thanxs...muahhhh...hehee

Cik Ina Do Do Cheng said...

tak pe. tapi awak tahu.tuhan tu maha kaya.dah nasib dia nak nampak awak.pukul 3 petang sabtu tu dia call, dia kate nampak awak. tapi dia tak dapat jumpa, dia dalam bas. tapi ape pun dia kate awak cun dan gebusssss.

DatinDiaries said...

ina: hehehhee..( senyum ala2 malu gitu ) la ye ke....tak aci ni...mana bleh....dia je kenal..saya nak jgk kenal ni...ish...kalau jumpa pasti akan bergambar mambar nih..hehhee...yg gebu yg paling BEST.....waaaaaa..hehee