August 18, 2009

HURMMMM....MASAK....

ni bukan yg aku masak tau........hehhehhehehhehhehe

Dik Ya makan yg ni dulu ye....mummy nak masak jap...huhuhu

alahai anak aku dah makan nampaknya..hehhehhehee..kesian....jap lagi kita makan nasi ye.....sabar ye....

ok...bahan2 semua dah aku sediakan utk di masak....tunggu HB aku balik pasang kepala gas tu je...huhuhuhu

hurmmmmm...bau yg semerbak harum........masak udang dgn kacang...anak aku memang suka....

dah lama tak masak Lala Ala Thai ni.......kali ni aku masak...dan HB aku suka tau...

tadaaaa....dah siap....minta maaf ye....telur goreng ada sedikit kehancuran di situ.....telur tu frust kot...tu yg hancur tu...hhehehhehhehhehee....apa2 pun janji best......hurmmmmmm

lepas makan..anak aku terus masuk bilik dan nampak cam nak tidur je......awal betul anak mummy nak tidur...paham jiwa betul...hehheheee

tidur baik2 ye sayang.........gud nite.......jumpa esok pagi ye.........zzzzzzzzzzzzz

jom....dah lewat malam nampaknya..meh la tido .......gud nite semua....















Hehehehhehe...dah lama rasanya aku tak masak...selalu masak air je.....aku bukan apa...aku suka la tangan HB aku yg masak....kalau dia masak memang sedap....sebab tulah HB aku suka masak.....dan aku plak suka makan..hhehhehe.tapi kali ni aku nak masak la....dah lama rasanya tak masak..teringin nak masak..HB balik keje...makanan dah di hidangkan....rumah pun dah bersih dan kemas.....hurmmmmm...


pagi yang indah itu aku bangun je terus kemas bilik tidur....bilik anak..bilik ADIK aku lagi...huh.....kemas kat luar..bilik air...dapur....cuci baju...jemur kain...angkat kain pagi dan malam....hahhahahaa.........ion baju lagi........fuh....tgk banyak kan kerja aku...aku bukan pemalas tau...aku ji adalah seorang perempuan yg rajin hendaknya..hahahhahahhahahaa......pastu tiba bab nak masak la plak........barang2 semua dah beres aku sediakan ....tinggal masak je....bila nak masak..aku tgk gas tu....HB aku tukar kepala gas la plak......mana la aku reti nak pasang..huhuhu..alih2 tunggu HB aku balik gakla.....sape suruh tukar kepala...kalau kepala yg asal dah rosak pi la tukar yg baru......kan susah nak masak ni...nak tak nak kena tunggu dia balik jugaklah..baru la aktiviti aku kat dapur berjalan lancar...hehheeeee



layannnnnn.....

4 Comments:

pB said...

mi'tok resepi lala masok thai tu ...


buleh buak bukok poso tu

DatinDiaries said...

pB:Hurmmm sedap jugok tu kalu buak buko pose...ari tu buat doh resepi lala nih...kat entry 2008 kot...
takpo nanti saya bukak entry lain plak lah...huhuhuhu...

ina said...

sedapnye lala tu.kat sini lala tu mahallah.

DatinDiaries said...

ina: ina dok kat mana....saya beli kat NSK...kat sana murah la sikit....