July 19, 2009

WIT MY LOV.....

hurmmmmm...bestnya.....inilah dia namanya BUDU TEMPAYAN.......hehhehee.......aku suka beli budu kat sini...beli kat tempat proses budu tu sendiri..baru best......dapat yg fresh......

HB aku asyik dok menjawab segala soalan yg di kemukakan oleh Pak Cik ..tokey budu tu ha.......hehhehhehehe

ikan kering ..ntahla apa namanya ni....hehhehee...memang best....fuh......kata pak cik tu....beli buah nenas dan masak gulai campur dgn ikan kering ni.........lepas tu aku terus pi cari buah nenas la plak dgn HB aku ni.....cam mengidam la plak............bila la nak dapat baby ni ye...hehhee insya'allah adala tu rezeki kami nanti....

tenang je aku tgk nelayan ni ...mencari rezeki di lautan yg luas....tanpa mengira risiko yg bakal di lalui...kerana itu adalah mata pencariaannya dan punca rezekinya........sungguh berani... begitu berbangga dengan nelayan2 ni.....tanpa mereka..tak dapatla aku nak makan ikan...sotong dan udang.......terima kasih utk semua nelayan yg ada di bumi ALLAH ini....

amboi HB aku ni......makan tak hengat aku kat sebelah nampak.....hurmmmmm...bestkan sayang...nanti u balik...kita pi lagi ye tempat ni.....tenang je tempat ni.........

best betul ...makan keropok lekor panas2 ni.......kita pesan barula tuan kedai tu akan goreng..........makan di tepi laut......sambil tgk bot2 nelayan lalu lalang ( lalu lalang ke...betul ke ayat aku ni..hehhehe ) hurmmmmm.......nanti u balik ye......

hah tgklah dalam kete aku tu...penuh dgn segala jenis buah.......cakap je nak buat apa.....huhuhu...borong buah manggis sampai 12 kilo.........

anak2 aku memang suka makan buah manggis ni......ni kali ke dua aku beli buah manggis kat kedai mak cik ni..memang puashatilah....buahnya memang semuanya elok2 je...takde satu pun yg rosak..manis plak tu..................tu yg aku datang beli plak ....walau agak jauh....aku sanggup datang ..demi anak2 aku.........hurmmmmm..........aku cuba buah tu pun dah masuk 6 bijik.......hehhehe..lepas 1...1 aku ambik..hehhehee...nak tak nak beli terus 12 kilo..hah tu dia...makan sampai lebam.....














Hurmmmmmm.......bila HB dah balik......memang kami akan senantiasa bersama....takde masa nak berenggang lah katakan...al maklumlah kami ni kan bercinta jarak jauh......hehhehhee...tapi apa pun dalam masa seminggu kami akan pastikan akan bersama....ni giliran HB aku balik ke KB selama 3 minggu berturut2.....nampaknya mulai minggu depan giliran aku la plak..huhuhu.....tapi minggu ni memang aku ke KL la..nak ke Bahau bersama dgn rakan2 MY@PC....ada perjumpaan dgn rakan2 kat Bahau plak....


banyak benda yg aku akan buat bersama...mcm2 yg nak kena pikir ni...nak kemana dan buat apa.....dah lama kami tak ke Terengganu.....tapi bukan sekarang la..mayb bulan depan ke...


ish takde idea la plak meluah perasaan......


apa2 pun kita enjoy dgn gambar jelah ye............apa pun hati aku betul2 happy sekarang ni....apa saje yg aku buat bersama dgn nya....betul2 buat aku gembira...

2 Comments:

SaraGurL said...

eee
bestnye dpt mkn kopok lekor tuuu
buah manggis..murah x kt sane?

DatinDiaries said...

Sara: skg ni buah manggis 1 kilo RM2.00 shj...makanan ka kat kelantan memang murah2...