July 12, 2009

ROTI CANAI GEAR BOX.......

sebelum nak balik...sempat lagi kami singgah makan Roti Canai Gear Box kat Chabang 3 Pengkalan Chepa ni.....memang sedap.....fuh.........burpppp...kenyang.....( alhamdulillah )

asyik gambar dia je sekarang ni kat diaries aku ni...hehhehehhehheheeee..apa2 pun LOVE U lah...

Fuh..........sedap..........."marvelous".....huhuhuhu.......sampai cakap omputih ..nak royak sedap weh..........hahahhahahhaha

hati2 ye sayang.....lambat weh...tak sabar nak makan nih....

hurmmmmmmmmmm...........makan roti canai jam 3 pagi.........apa kes......tapi ada aku kesah..yg penting HB aku sayangkan aku dan tak mendua.....atau mentigakan aku........insya'allah...














Lepas seharian kami bersama sepanjang hari......sebelah malam plak kami keluar lagi........ukur jalan dan tgk mana2 jalan yg pecah...utk di adukan kepada JKR nanti....hehhehehhehehhehe.........lepas tu kami jumpa lah dgn kawan2 kat KB ni...nampaknya rakan2 kat sini ramai yg nak join kelab baru kami.......untuk permulaan ni ada dalam 30 buah perdana yg dah confirm nak isi borang ni ha....mungkin malam nanti aku dan HB akan turun untuk jumpa dgn rakan2 yg senantiasa menyokong kami dari belakang.....



utk kelab melab ni.....aku akan bukak entry lain ye.......ni entry utk roti canai je......hehehhehe.....dalam pukul 3 pagi....sebelum kami nak balik rumah tu....sempat lagi aku dan HB singgah makan Roti Canai Gear Box kat Pengkalan Chepa.......makan sampai nak muntah...kenyang giler...tu la kalau HB aku ada memang confirm dan jangan harapla aku boleh diet......



lepas makan tu........kami terus balik dan pengsan terus.....

0 Comments: