July 7, 2009

PCB - PANTAI CINTA BERAHI...

hurmmmmmm bestnya sotong dan udang celup tepung kat PCB ni..........

sekarang ni gambar aku pun dah tak banyak nampaknya.....nak bergambar pun takde mood...nanti kuruslah......tapi bila nak kurus tu....huhuhuhu

makan jgn tak makan........yg dia tak nak barula dia tinggalkan utk aku...kira aku banyak makan lebihan yg dia tak nak lah....hurmmmmmmmmmmmmm.......best betul sotong tu.......rasa cam nak pegi plak esok ni......hurmmmmm....bestnya.....bawak anak2 ke......












Hurmmmmmmm PCB.....dulu namanya adalah Pantai Cinta Berahi dan kini bertukar kepada Pantai Cahaya Bulan....yelah.......al maklumlah kan Kelantan ni di terangi oleh cahaya bulan yg dah nak malap2 gitu.....hehehehhehehhehe..


dah lama rasanya aku nak makan udang...sotong celup tepung nih......kalau kat Kelantan ni..tempat yg paling best kalau nak makan2 colek ni.....kat PCB lah...memang banyak pilihan....tapi nak kena pilih tempat jugaklah.....ada sesetengah tempat tu yg dah 2...3... kali panaskan balik pun ada jugak...kena pandai2 pilihla......tapi kalau nak makan benda alah mcm ni..kena makan sotong atau udang baru sedap....hari tu ketam takde la plak......petang tu kami hanya keluar berdua je...anak2 tak ikut....coz kebetulannya aku dr tempat lain.....dan terus singgah kat PCB utk makan...


org punyalah ramai.....mengalahkan musim cuti sekolah plak....tak tahu la dtg dr mana semuanya........kawan2 dan sepupu sepapak pun mesti ada kat situ kan...mesti tak perasan kot...yelah dah org ramai sgt......so tak berkesempatan nak melilau kiri kanan.....hurmmmm..kami berdua enjoy dgn makanan kat depan mata kami je....hehehhee...ingat nak tambah....tapi aku takut HB aku marahkan aku plak..yelah makan banyak.....hehhehhehhee......nafsu makan aku kalau HB aku ada memang membuak2.....jgn aku dengar cerita2 yg kureng menarik dahla.......apa yg pasti aku dah READY......ok...

0 Comments: