July 31, 2009

BERSAMA ANAK2...

bukan setakat klinik tempat org sakit je tau yg ada...kasut pun ada klinik gak kat Kelantan ni.....klinik kasut ni dekat dgn sekolah Dik Ya....kat Jalan Che Sue

tukar zip beg sekolah anak aku ...dan baiki tapak kasut aku...kan aku dah nak mula masuk GYM balik.........kasut tu pun jarang aku pakai......apa pun jahitan kat situ memang kemas.........cantik

lepas tu ambik anak2 sekolah plak...bawak anak kembar aku pi kedai BATA...beli kasut sekolah plak......baru 1/2 tahun ...kasut dah hancur nampaknya.........cepat ketat plak tu...makin membesar nampaknya anak2 aku.......

pastu...pi hantar cuci kereta plak...balik dr KL ari tu...tak cuci pun lagi....aku tak bleh tgk kereta kotor........serabut...anak2 memang dah faham aku....setiap kali kalau aku cuci kereta dia org anak cakap sama2 gang dia org la....JGN PEGANG CERMIN KERETA...MUMMY BARU CUCI....hehhehhehhehee

bawak anak2 makan KFC plak........hari yg memenatkan aku...tapi amat menyeronokkan aku jugak..kerana bersama dgn anak2 senantiasa......muahhhhhhh

sebelah petangnya plak..aku dan anak2 pi ambik mak aku kat Pengkalan Kubor plak....dan sempatla kami singgah makan mee sup yg tempat HB aku bawak tempohari.......hurmmmmmmmmm sedap....










Seperti yg telah aku ceritakan kat bawah tadi tu jugak...lepas hantar mak aku kat menyeberang sungai naik Feri tu....nak pi Thailand....balik kampung jap....aku singgah kat dalam kawasan bebas cukai jap...tgk apa2 yg patut....nak beli benda lain terbeli benda lain...itu dah biasa kat aku......hehhehhehee......



malas nak balik...sementara tunggu anak2 keluar dr sekolah aku singgah kat Moon Kopitiam jap..layan blog aku kat sana sorang2...sambil minum2 dan makan roti bakar.....aku memang setiap pagi breakfast kat sini.....lepas hantar Dik Ya la...malas nak balik...aku dok kat situ jelah berjam2 lamanya....lepas tu ambik anak2 aku sekolah plak....kali ni mak aku takde..biasanya mak aku yg masak kat rumah...aku malas nak masak balik ni..yelah anak2 aku pun bukannya makan sgt pun....aku singgah pi beli kasut sekolah plak utk kembar.....aduiiii sekolah baru setengah tahun dah kena beli yg baru plak...mau taknya kasut sekolahnya dah nak hancur......mcm mana la dia org ni pakai agaknya ye....lasak betul........



pastu bawak pi makan KFC la plak....nak masak malas ..hehhehhee..nasib la.....baru je sampai kat rumah...mak aku call yg dia dah sampai ...nak kena pi ambik plak kat Pengkalan Kubor tu.....aduuuiiiiii jauh betul....lepas anak2 semua dah mandi dan dah siap2.......bersih dan cantik..aku terus keluar dgn anak2 pi ambik mak aku plak.....dan kami singgah makan mee sup kat Pengkalan Kubor.....memang sedap......fuh.....hari yg betul2 memenatkan aku.......tapi nak tak nak..aku kena buat jugak..dah tanggungjawab kan............oklah...nak tidur jap........banyak waktu hari ni.......aku nak tidur jelah....lagipun hari ni sepatutnya aku ke KL...tapi HB aku balik.....aku tidur dulu lah sementara HB terchenta aku sampai...



rindula......tapi bila jumpa....buat2 mahal la plak....hehhehhee....

4 Comments:

wan said...

datin,

kedai mee sup tu kat dlm kwsn bebas cukai jgk ke? kedai yg sebelah dgn kedai beg tu ke?

DatinDiaries said...

Wan: hi wan....ni kat luar....kat depan sikit kat stesen kereta sewa tu je....memang sedap sgt mee sup......cuba la rasa....

Shifu67 said...

pastu bawak pi makan KFC la plak....nak masak malas

bila laaa ko rajin memasak....macam laa wok yoh tak tahu.... hehehe

DatinDiaries said...

Shifu: hehhehehhe....wok yosh gak..jgn la pecah rahsia..katanya sa'id.....hahahhahhahahaa