July 19, 2009

BELAJAR......

hurmmmm...buku baru tau.....:-)














Hurmmmm....dalam masa 4 hari dah tukar buku tau...hehhehee..bangga betul la....hehhehhehe....nak kata tak tahu langsung tu takdelah...tapi nak betulkan cara bacaannya tu yg penting.....kali ni aku dah sampai ke tahap buku QIRAATI no 2.....


bila je dah masuk buku baru.....aku ambik cuti 3 hari....coz HB aku balik lagi kali ni..bukan apa..aku nak sepenuh masa berada di sisinya...walau sesaat ...aku nak senantiasa bersama.....nasib baikla ustazah tu faham...yelah apa2 pun HB kena dahulukan......cinta dan sayang aku utk HB aku bertambah kuat...hurmmmm....jiwa aku pun dah betul2 tenang sekarang ni.....segala apa yg org nak cakap pasal aku dan HB aku...pedulikan je..tak kemana manusia ni.......nak mengata atau nak benci mcm mana sangat pun........lambat laun ALLAH akan buka kan pintu hatinya dan bertaubatlah dr terus mengata...menfitnah org...itu doa aku.....


walaupun terjengkit2.........merangkat dan sebagainya...akhirnya dalam masa 4 hari aku dah sampai ke buku Qira'ati no 2...yeayyyyyyyy...

2 Comments:

solo molo said...

alhamdulillah.. (^^)

DatinDiaries said...

solo; hurmmmmm......