June 9, 2009

TOY MUSEUM - PART 5

Fuyooooooooo........anak2 di larang memerhatikan di tempat tertentu........hahhahhahaa........ini adalah salah satu patung kat dalam tu....ada yg HB aku tak ambik...coz ada aksi yg ehem......ehem......aduiiiiii....









tgh dok tgk2 muka dia......tiba2 dia bukak mata mcm mana.....aku rasa boleh terkencing kat situ kot............memang real la.......








jomlah kita pi Bukit Bendera plak......jam pun dah nak pukul 5 ptg dah ni.......



My Mom yg senantiasa bersama....di mana aku berada......tak kan nak bawak anak2 je jalan2......tak kanla nak kurung mak dalam rumah je.......ada masa terluang bawakla mak keluar jalan2.....betul tak...........
gambar pun tak berapa teratur sgt ni ha.........hehhehheee.....kira last skali agenda kami sekeluarga adalah berhenti kat Batu Feringgi.......anak2 tak turun...aku hanya singgah beli 'pelampung' kat anak2 nak mandi kolam kat rumah je nanti...........aku pun dah penat ni.....baru selesai bab muzium ni....












Hurmmmmm...berakhirlah sudah bab patung2 ni.....dah la line teruk giler...punyala lama nak update satu persatu N3 ni......



semuanya anda boleh lihat kat DatinDiaries segala patung yg ada kat dalam TOY MUSUEM PENANG tu......kalau nak lihat sendiri......anda boleh pegi ke Penang...dan jgn lupa bawak tisu skali...hehhehhehee...coz kat dalam tu banyak habuk atau debu...........tokey nya tak sempat nak vacum....bz dok kira duit....hehhehhee

0 Comments: