June 16, 2009

READING CARD.......

buat dik..jgn tak buat...nanti anak akak buat hal plak....bosan betul la.....

huhuhuhu...control nampak tang perut tu....hehhehheheee.....takpe u tetap mantain apa.....

READING CARD...dah siap...tapi kena simpan dulu la....tak bleh bagi kat anak2 lagi.....kan di ambilnya bagi kat kawan2 plak..........jenuh aku nak pi buat lagi....

lepas tu nak pi temankan HB aku pi gunting rambut plak.......tgkla rambut dia pun dah panjang tu sikit....

tada....dah siap............pendek betul....cam POLIS pun ada jugak...huhuhuhuhu......baru la nampak muda dan sesuai berdampingan dgn ku...hahhahahhahahhahaa...jgn mare..









Adui la penat betul la hari ni.....tapi nasib baikla HB aku ada kat rumah....kalau tak penat jugak..nak ambik anak2 sekolah lagi...itu dan ini lagi....kalau HB aku balik..dia la yg ambik anak2 sekolah..bolehla aku rilex sikit.....


READING CARD kakak telah di ambil oleh rakan kelasnya.....mungkin dia org nampak cantik ke apa ke..yelah..baru je buat...alih2 hari ni dah hilang...mungkin kawan kakak berkenan sgt kot....takpe nanti mummy pi buat yg baru.......kali ni aku buat 4 keping sorang....manalah tahu...kot2 hilang plak lepas ni..takdela dok mengamuk tgh2 malam.......buat pening kepala aku je nanti......baik aku sediakan awal2.....senang cerita.....


dan hari ni jugak aku ada pegi kat satu tempat 'RAHSIA' ya allah........ada jugak ye manusia seperti ni...tak sangka betul aku.....takpe...bagi manusia2 yg hasad dengki dan yg hantar itu dan ini...semoga ALLAH kembali kan kepada dia balik.....dan akan terima balasan dr nya nanti.....pelik jugakkan manusia ni...kenapa ye..suka sgt ada PHD ( Perangai Hasad Dengki ) ni..tak tahu ke dia org ni ye dok buat fitnah je memanjang....dan buat mcm2......aduiii.......akan tibala giliran anda tu nanti.....tunggu masa je ....ok lah kita lupakan je bab mcm ni..


lepas pi photostat READING CARD anak2 ni.....aku temankan HB pi gunting rambut plak....hehheee...suka sgt tgk dia berambut pendek......tapi kalau dia rambut panjang paras2 leher gitu..mcm mana agaknya ye.....teringin la nak tgk.....hehhehee..

0 Comments: