June 1, 2009

KELAS RAE....

ha...ni HB aku la yg catitkan dalam buku nota aku............cantik jugak tulisan u ye.....

ni di antara nota2 yg aku salin..........memang tak faham lah.........hari tu fahamla jugak.....tapi sekarang dah tak tahu...hahhahhahaa.....nak kena tgk balik....baca balik....dan kaji balik.....barulah tahu.....ni mcm mana nak tahu.......buka buku time masuk kelas je.....pastu tu terus tutup buku...buka buku plak nanti masuk kelas minggu depan plak........waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ha ni dia 9W2KEY........cikgu kelas aku utk malam itu........

lepas je habis kelas...terus pi ambik HB plak.....pastu kami supper sama2....dgn rakan kami iaitu Mr Rozan........sambil2 makan....bincang pasal isu kelab...

menu kami malam tu....hurmmmmmmmm......telur dadar........tak suka sgtla kalau garing2 ni....

sayur kailan ikan masin.....hurmmmmmmm best ....

kerabu sotong.....tapi kalau aku yg buat lagi best.....hhehehehhee dan satu lagi Tomyam putih...hurmmmmm memang sedap...nak plak kalau pedas.........fuhhh....













Dah lama rasanya aku tak hadir kelas RAE ni......yelah selalu sgt kat KL......mana la nak berkesempatan pegi kelas....ni cuti sekolah 2 minggu plak.......lagi la aku tak masuk kelas........exam bulan ni.......adui......ntah lulus ke tak aku tak tahulah.....berserah jelah.....kalau tak lulus ambik plak yg bulan December nanti.....cam tak confident je aku ni...hehhehehhee.....


minggu ni tak ramai yg dtg.....biasanya penuh......adui......makin lama makin pening kepala aku nak ingatkan semua skali ni.....makin susah nampaknya bahagian teknikal ni.......huhuhuhu.......sambil2 aku masuk kelas ni.......sambil2 aku tunggu HB aku sampai dr KL -KB.......lepas habis kelas aku pi ambik HB aku plak....yelah ahad nanti kami sekeluarga akan naik KL plak...begitulah kami ni......walaupun berjauhan tapi setiap minggu hanya selang 4 hari je.......pasti kami akan bersama....hehehhehhehee.......


nampaknya esok hari ..tak masuk kelas plak la aku ni gamaknya......takpe..nanti aku baca nota la.......aku memang dah banyak ketinggalan ni.....selalu tak masuk kelas.....so aku kena membaca la gamaknya ni...tapi memang dah ada cara menjawabnya............utk soalan 51 kebawah...hehhehehheee......

2 Comments:

Shifu67 said...

esok masa exam.... tengok mana jawapan yg panjang.... haaa itu la jawapannyeee.... hehehe

DatinDiaries said...

Shifu: hhehehehhehee..........pandaila tu.....