May 15, 2009

HOMEWORK AGAIN..........

bersungguh betul anak aku ni.........tak sakit blakang ke....kat meja dia org tak nak buat......huhuhu....padahal dah sediakan table utk dia org buat homework kat ruang belakang ...tapi nak jugak buat kat sini.......huhuhuhu

kalau bab ni memang ..sorry...mummy tak bleh nak ajar lorrr...mana la mummy tahu bahasa cina kakak oiiiii......aduiiii

hurmmmmmm........memang kalau aku tgk pun...mcm kucing tgk besi jelah ni....tak tahu sepatah apa pun.....huhuhuhuhu

alahai seksinya Dik Ya buat homework...panas eksss.....

mcm2 gaya Dik Ya ni......sampai terbalik buku tu.........syok sgt dok colour buku tu...hurmmmmm.......dia dah pandai colour maler ni.......tak keluar garisan dah pun.......

hurmmmmm..........lambat lagi ke nak siap..kalau tak silap aku adalah dalam 5 jam jugak dia org nak habiskan semua homework ni...............aduiiii..penat aku yg dok memantau ni.............asyik dok bersimpuh je kerjanya ni.........

dah malam la..............jom pi hantar Qiraati plak............Dik Ya bergaya dgn tudung yg baru di beli petang tadi nampaknya.....

Kak Ngah la anak aku yg paling sempoi skali....bagi jelah pakai apa pun....dia ikut je kehendak aku.....dia ni memang jenis yg tak kisah..........banyak ikut perangai aku nampaknya ni.......org marah atau cakap apa pun...dia buat derk.dan buat bodoh je....selamba je...tapi bila dia dah betul2 hilang sabar.........tahu la nanti.......

huhuhu...kakak plak asyik menangis...coz tak nak pakai tudung ni...katanya mcm budak2 ada riben2 la...huhuhu padahal dia tu masih budak lagi...katanya dia malu nak pakai.......kena la tukar tudung lain plak dia sorang ni...yg ni ngada2 sikit.....suka memilih...hurmmmmmmm






Homework.......homework......huhuhuhu kesian kat anak2 aku ni nampaknya...........tapi sebelum tu nak mencelah sikit.....masih lagi dok menonton Siaran Ulangan Konsert Akademi....setelah setiap minggu dok tgk ni........aku rasa yg paling best skali adalah Hafiz.....bagi je apa lagu....semuanya dia boleh nyanyi dgn baik...tambah2 lagi I Belive I Can Fly....fuh memang bersungguh nampaknya dia menyanyi.....tapi yg sexy sudah tentu Akim...manakala yg cute dan hurmmmmm adalah Aril......dan isma plak adalah mama sexy...wow......hehhehhehe...( jgn mare )


berbalik kepada topic asal ye........anak kembar aku dan Dik Ya memang asyik dok buat homework je semenjak 2 menjak.........homework plak memang melambak...sampai 11 mukasurat pun ada.....aduiiiii....mcm biasala..balik sekolah....mandi dan makan dulu..pastu buat homework.....then paksa dia org tidur jap....belah malam nak kena pi kelas Qiraati plak.....fuh ....tu belum hantar anak2 kelas tuisyen lagi......darjah 1 lagi.......nanti dia org darjah 4 lah..........kesian.....homework yg ada pun dah tak larat nak buat..nak tambah lagi......kan bagi tekanan plak........huhuhuhu.....

2 Comments:

lily lotus said...

huhu...seksi diorg buat homework...hehe...stdy rajin2 yer!

DatinDiaries said...

lily : tu gambar mummy dia takde lagi tu.......kan lari semua org....hahhahhaa