May 12, 2009

CARI HADIAH UTK MEK ( IBU )...

pilih......jgn tak pilih.....yg mana satu berkenan...aku rasa kat tangan aku ni memang dah sesuai.......

tadaaa.......cantik tak yg ni....sesuaila utk mak aku ni.......aku pun suka ...dia punya design pun memang cantik...kemas...........mesti mak aku suka ni...hurmmmmmmmmm

dik......buat baik2 ye.....balut..ish balut plak...masuk kotak bagi cantik2 punya....ni hadiah istimewa utk ibu tersayang ni.......

hurmmmmmm.......pilihan kotak warna yg ceria....dan riben yg colourful gitu.....memang cantik kan.....

apa2 pun bayar dulu.......hehhehehhehhehee.....tak kisah berapa pun...asalkan yg termampu jelah...hhehehhehhehee..........

ok dik......last skali .....potong riben tu elok2...jgn bagi rosak hadiah utk mak akak ni ye.........apa2 pun aku memang puashatilah dgn hadiah yg nak bagi kat mak aku kali ni.......kakak aku plak bahagian kek.....kongsi Fat Cai la.....aku sorang..........luruh segala apa yg ada kat badan ni...hehhehheee

ok..hadiah utk mak tersayang dah ready utk berada di tangan tuan empunya badan......tak sabar rasanya nak bagi kat mak aku ni......mesti mak aku happy bila dapat hadiah ni.....gerenti punya.........coz mak aku memang nak kan handbag sgt2..........








Setelah seharian aku dan HB buat apa2 yg patut....dr pagi sampai ke petang...fuh memang amat memenatkan......dah la panas nun di luar sana....tapi nak tak nak..apa yg patut di uruskn..kena dahulukan dan buat jugak kan......



maka setelah semuanya selesai.......kini tibala pula apa yg di tunggu2....hehhehehhe......


aku dok pikir2.....menung2...apa la yg aku nak bagi kat mak aku ni.....hadiah utk mak aku ke Tanah Suci tu .....belum lagi....tapi persiapan dah selesai...cuma nak kena tunggu giliran je........apa yg aku dgr Tabung Haji ni nak dahulukan org yg berumur 60 tahun ke atas dulu.....kalau mcm tu kesian la kat mak aku kan nak menunggu punyala lama .......kalau pegi ngan swasta .....nak kena pi tanya dulu...nanti la bila HB aku dah balik .......aku suruh HB aku temankan aku je.....pegi tanya apa2 yg patut...tak pun terus pi Tabung Haji tanya mcm mana........


Ni plak hadiah ke dua utk mak aku......tak tahu apa yg nak beli...tapi bila dah di fikir betul2 ..aku teringat yg dia nak kan handbag.....padahal dah banyak yg aku belikan utk dia...huhuhu...tapi dia cakap nak besar katanya...hurmmmmmmm......nak cari yg jenis apa ye......yg biasa2 je....takde la mahal sgt......setakat yg termampu je......


aku dan HB ke KB MALL ....dan pi lah kat bahagian beg2 ni....pilih punya pilih sampai pening bijik mata aku ni ha.......last skali aku dah dapat apa yg aku nak...ni kira aku pilih yg aku berkenan lah.....hehehehhehe.......


beg dari CR2...........aku pun tak pasti apa namanya tu...yg aku tahu Carlo Rino je.....yg 2 plak aku tak tahu apa maksudnya...tapi dah sesuai sgt dgn mak aku.....besar plak tu......so aku ambik yg tu jelah...lagipun HB aku pun cakap cantik jugak .....so apa lagi.....rembat jelah...tapi rembat bayar tau.....huhuhu...

lepas tu kami suami isteri ni sempat lagi cuci mata kat Levis Kids......tak sangka kat KB ni ada Levis Kids........selalu tgk kat Pavilion je..huhuhuhu......apa lagi ..kira dah banyakla yg aku chup....chup....kena tunggu ada duit la dulu.....lallalallallala.....takde duit dok diam......huhuhuhuhu...HB aku ni nak sgt anak lelaki.....kalau lah boleh buat anak lelaki terus kan best....esok bersalin....pastu lusa dah besar....pastu plak....boleh la pi merendek dgn papa nya plak....huh.....

2 Comments:

pulasperut said...

slamat hari ibu utk mek, mak, umi, ma, mok, mummy, mom, n pd sumer yg pnh melahirkan anak..

DatinDiaries said...

pulasperut: terima kasih pulas perut weh....