May 11, 2009

CAMERON LAGI......

baru je sampai.....sebelum nak naik ke atas tu.......perkara utama yg kami akan lakukan adalah minum teh dulu.....hurmmmmm..............bestnya....

ha...bayar cepat....ni tempat pilihan u...mesti best kan...betul tak......

wah....bestnya kakak dapat minum Tea Float....hurmmmmmm harganya adalah RM5.00 utk satu gelas..huhuhuhu

Kak Ngah kenapa muka mcm tu...panas ekksss....atau kena paksa minum...hehhehehehee

mak aku yg dah kepenatan tu...baru je lepas...uwek..uwek.....hehehehhehee

mcm biasa....sesi bergambar dah di mulakan dr sekarang

cantik betul pemandangan kat belakang tu ye....sejuk je mata memandang........cam nak tidur je kat atas pokok2 teh tu.......nampak sama je.......

bersama HB tersayang.....satu lagi ...HB aku sekarang ni asyik nak pakai baju yg sama je dgn aku....kalau aku pakai baju kurung.....mcm mana eksss....nak sama jgk ke......huhuhuhu

gambar HB aku pasti nak kena ada......ni kra di wajibkan lah....hurmmmm........sekarang ni kat diaries aku ni...gambar dia yg banyak nampaknya...hehheheee

wow...Dik Ya sexy nyer...........pegang kuat2 tau...tinggi tu.........aduiii..mengantokla plak...sambil dok menaip nih......ishhhh

ha......dah habis nampaknya....mau tak habis.........nak boleh habis ni memang kita org tergelak la....yelah dah 1 gelas 5 henget...anak2 aku pun aku paksa suruh minum sampai habis...tak baik membazir........yg kembung perut pun kena minum gak la.....hehhehhee

Dik Ya memang lebih suka dok dgn papa kalau nak bergambar...sama je perangainya...suka berposing je kerjanya...dan aku plak sekarang ni....dah jadi tukang ambik gambar je.....

peace.....metalica pun ada gak ni...ganaz betul...........heheheheheee

sebagai upah .....sesiapa yg minum teh sampai habis dan kembung perut tu...mummy hadiahkan bantal stawberry sorang satu.....tu la sampai habis habis dia org bleh minum...hehehehehhehe

ingat nak beli payung ni.......memang cantik.......tapi cam takde kualiti je..nampak cam cepat akan rosak je.....cantik tu memang la cantik...ari tu dah beli.....tak sampai beberapa hari dah koyak.....hehhehehee...so kami tak jadi beli payung lah......jom kita cari benda lain jelah kakak.....

Flip Flap....ni menggunakan tenaga solar utk bergerak.....aku buat cara bunga tu bergerak..anak2 aku gelakkan aku...mak dan HB aku skali...mesti dia org cakap...teruknya aku.......boleh nak buat cara bunga tu bergerak kan.....aku plak spontan je buat mcm tu...coz memang nampak cute sangat....aku ni memang tak suka bunga2 letak kat dalam kereta....aku suka kosong dan simple je....ni lah kira ada bunga dalam kete aku...hehehehhehehe










Mcm biasala jugak kan.....kami pasti akan menyinggah kat Cameron dulu sebelum kami balik ke KB.....kat cameron ni bukan ada apa sangat pun...malam2 je pasti bosring....dok dalam bilik je.....kecuali lah dtg satu family...ramai2 ke....boleh lah buat aktiviti makan ......nanti lah bila dah betul2 free..kami satu keluarga..termasuk dgn family kakak aku skali....kami akan bermalam ke.....1 malam pun rasanya dah cukup kalau kat Cameron ni....lama2 pun bosan gak......kalau berdua je lagi bosan......huhuhuhuhu


mak...anak2.....aku sendiri kalau HB aku bawak kereta pasti akan pening...tak tahu la mcm mana dia bawak..pasti aku dan dalam isi kereta tu pening,...sampaikan Dik Ya sendiri cakap.....kenapa kalau papa yg bawak kete rasa pening...kalau mummy bawak tak pening pun........hehhehhee.....sejak aku bawak kereta bertahun2 lamanya..bawak mak aku...tak pernah2 mak aku muntah .........( eiiiii...hehhehhe ) pening kepala naik cameron...tapi kali ni dia uwek...uwek....hehhehhee..kesian plak...aku nak bawak HB aku tak bagi.....terpaksa layan pening la kami dalam kereta tu...cuba bayangkan nak sampai ke puncak tu...memang nak naik juling bijik mata...tapi kalau aku yg drive ....biasa je...hurmmmm.....


sampai je kat tempat minum teh...HB aku cakap....kita cuba minum yg kat depan tu lagi la....nampak cam best je........


ha....jom kita nengok gambar jelah yo...hehhehe...

0 Comments: