May 19, 2009

ALAHAI DIK YA - PART 1

mcm biasa jugaklah gaya Dik Ya ni........katanya dia tak tahu nak posing mcm mana...Dik Ya posing mcm biasa jelah ye.....huhuhuhuhu

sesungguhnya Dik Ya terlalu istimewa utk mummy..........Dik Ya juga adalah penghibur di kala mummy kesedihan........tak sanggup nak berpisah dgn anak2 yg nakal2 dan anak2 yg sayangkan aku......dan begitu juga mummy yg terlalu menyanyangi anak2 mummy.....

berlipat2 perut tu nampaknya.........tapi cute cara lipatannya tu........hahhahhahaa........Dik Ya dok termenung apa tu......muahhhhhhh

ayakkkk.......ada jugak ke posing dgn cekik leher sendiri ni.........ish takde pengalamanlah bab kena cekik nih..........huhuhuhuhu

jelingan manja dr model cilik kita kali ni......yg tgh menahan kepanasan kot....tapi tetap mantain la.........nak bergambar punya pasalkan....

alahai tomeiiii nya.............ala2 letak dagu atas kepala lutut gitu...hahhahhahahhaha

tabik spring kat mummy pasti kena ada...kalau tak..mummy murka nanti........huhuhu

biasala budak2 kan.......bila dah happy sgt2...endingnya menangislah...huhuhuhu....tu pun nangis pasal aku la yg usik.......hehhehhee...suka tgk Dik Ya menangis......ada jugak ke mcm tu.....teruk betul mummy ni

merajuk dan terus meninggalkan aku sendirian.....huhuhuhuhu.....

lepas je buat homework.....dia org baru berani masuk dalam bilik aku.......kalau selagi tak habis buat homework memang tak kan masuklah..........siap makan dalam bilik lagi tu....hurmmmmmmm.....sabar...sabar.....















Alahai Dik Ya lagi punya entry.....


........hari ni lepas ambik anak2 sekolah.......aku pi repair HP aku jap...dan terus balik ke rumah........sampai je kat rumah...aku terpandang la kat 'buai laju2 sampai puncak sana' ....sejak beli masa majlis hari jadi anak2 aku hari tu...sampailah sekarang tak pernah nak naik2 pun.......aduiiiii....dulu masa takde...mummy nak itu.......nak jugak.....teringin nak naik la..itu la....ini la...dan mcm2....tapi bila dah ada depan mata..langsung di buatnya tak tahu...hurmmmmmm..nak tak nak...aku keluar je dr kereta terus pi naik buai tu sampai pening......sampai puas hati la....at least naikla jugak kan...huhuhu....aku dgn Dik Ya jelah..manakala kakak dan kak ngah sampai je rumah terus tido......


so.....aku dan Dik Ya jelah yg dok melayan sampai pening......mcm2 gaya yg Dik Ya buat...yg membuatkan aku boleh ketawa...last skali mcm biasala kalau dah ketawa tu ending dia menangislah Dik Ya ni.....huhuhuhu......


jom ...kita layan jelah aksi2 Dik Ya nih....

0 Comments: