April 28, 2009

MINGGU SETIAUSAHA...


di antara teman2 yg sudi dtg menemani aku pada hari itu..thanxs ya...

hurmmm....memang sedap sgt....tapi aku tak makan la........ada jugak ke malas nak makan....

nasi pun best jugak.....hehhehehhehee.

table aku semestinya di tepi stage.........seperti yg aku katakan ....senang kalau ada artis2 yg hensem terjatuh ke...terus jatuh kat table aku..hahhahhahahhaa......ari tu Ferhad punya show pun best jugak....


acara pembukaan......tarian yg ntah apa2...huhuhuhu

Fazli Zainal memang mempunyai suara yg betul2 power.....sesuaila kalau dia nak buat show mcm ni kan....

Dafi bukan tak best...tapi kurang sikit...yelah.....dia masih budak2 ...tak tahu cara nak berinteraksi dgn penonton yg berumur di dalam semua golongan ....kalau utk budak2 remaja memang sesuaila......

okla........persembahan yg bagus jugakla......cuma kena banyak belajar lagi lah cara nak berinteraksi dgn org2 yg lebih berumur

dekat je dgn table aku ni........kalau jatuh pun takpe.....terus jatuh kat table aku.,.......tapi...huhuhuhuhu muda sgt..baru 21 tahun maaaa........orgnya memang cute...cuma tak sesuai lagi utk majlis seperti ini.....sorry eksss...











Hurmmmmm setiap tahun Renaissance Hotel Kota Bharu pasti akan menelefon aku utk atau paksa aku ambik jugak 1 table..hehhehheee....tak pernah miss lagi lah.....semuanya aku ikuti yelah...takde buat apa2 jugak kan...table yg pasti org lain memang dah tak bleh ambik dah iaitu kat tepi stage..senang kot2 kalau penyanyi lelaki yg hensem nak jatuh ke apa ke.,.....terus jatuh kat table aku..hahhahahhahahhaa........boleh ke...



seperti dari tahun2 yg sebelum ni ...artis jemputan memang best...cuma aku nak comment yg tahun ni je...nak kata hampeh tu taklah..nak kata ok tu...taklah jugak....jadi nak cakap mcm mana ye...cuma nasib baiklah ada Fazli Zainal yg menyelamatkan suasana.....suara dia memang power dan sesuai utk masuk majlis....kali ni DAFI adalah menjadi artis utama...bukan nak cakap DAFI ni tak bagus atau suara dia tak sedap....DAFI memang bagus dan suaranya pun bolehlah tahan..cuma tak sesuai utk majlis mcm tu....coz setiausaha ni bukan hanya dr golongan yg berumur 20 atau 21 tahun je......DAFI ni baru je berumur 21 tahun...jadi kurang matang lagi dalam bab nak berinteraksi dgn penonton yg kebanyakkannya berumur lebih drnya...


cara gurauan senda pun tak sesuai ...kalau utk muda2 remaja rasanya memang teramatlah sesuai...tapi kalaulah hari tu Fazli Zainal yg menjadi artis utama kan best...suara memang power giler....Dafi ke arah budak2 ckit.....belum sesuai lagi.....harap pihak Hotel akan pertimbangkanlah kalau nak ambik artis utk buat persembahan pada minggu setiausaha tahun depan...huhuhuhu....


bukan nak cakap tak sedap tau...cuma kureng sesuai dgn golongan2 yg dtg ..tu je....





harap maklum......

4 Comments:

Dato' S said...

Seronok dan enjoy sakan nampaknya Personal SECRETARY kita ni yer!...

Huhh....

DatinDiaries said...

Dato S : tak best langsung

O said...

Datin, hOpe u tak marah ai panggey u sis..huhuhu..

happy secretary week ya!

DatinDiaries said...

Bonda : secretary tu masa muda mudi dulu la....huhuhuhu..mcm2 dugaan hhehhehee