December 2, 2008

SEHARIAN BERSAMA SUAMI.......

ni lah makanan kita org ari tu.....saya mcm biasala suka sangat makan chicken rice......

muka u pucatla sayang....i rasa tak cukup foundation dan blusher kot......:-)

Mak aiii...semangatnya sekarang ni.....hehehehe

memang banyak pilihan kat sini....adala yg saya berkenan utk anak2..Mummynya bila plak..insya'allah akan tiba dalam masa terdekat ni kot............kan sayang....

ni saya kat Jalan TAR...sedang memilih tudung utk anak2 pompuan aku nak mengaji quran nanti....




Emmmmm seharian saya bersama suami je kerjanya....dari bangun tidur sampailah nak tidur plak...berkepit je...tak sangka rupanya dia seorang yg nak bermanja je kerjanya.....saya ni plak kadang2 tu adala buat2 jual mahal kan..tak nak bagi nampak sangatlah.....pada hal kita yg lebih manja dr dia...ahaks.......tapi masih under control lagi.....di samping tu jgk keluar utk cari baju batik yg hendak di pakai malam esok nanti......baju tu aku yg pilih....murah je dan simple tapi menarik...hehhehhee

2 Comments:

MOLY said...

meletopppppppppp !!!
;)

DatinDiaries said...

ehem...ehem...apa yg meletop tu ye....bom atom ke apa ni..hehhe