December 4, 2008

PUTU...PUTU..PUTU HALBA...


cepatla dik oiii.....akak penat berdiri menunggu lama2 ni ha...........:-(

tgh panas2 ni memang best....tambah2 makan bila hujan lebat...fuh......bestnya....




Emmmmmm kat kelantan ni masuk je musim tengkujuh memang meriahla kat tepi2 jalan tu....mcm2 makanan ada di jual......bila dah hujan ...sejuk...lapar automatik je muncul...hhehehe....yg larisnya adalah PUTU HALBA.....memang tak menang tangan di buatnya.....hari tu balik je dr kerja terus singgah beli......oklah boleh di makanla....nak kata sedap sgt tu takde la...

4 Comments:

Dato' S said...

Sedap nyer... mesti best mkn panas2 nih... tak sabar nak tunggu esok, nak balik kg beraya bersama2 Isteri tercinta ni.. ahakss...

DatinDiaries said...

cepatla syg balik....i rindu kat u la......

Dato' S said...

Betul ker U rindukan I ni...
Macam tak percaya jer.. ahakss...

DatinDiaries said...

emmmmmmmm