December 2, 2008

MAMAM BERMULA....

Bacaan doa dimulakan sebelum majlis bermula...yg bastnya tang rambut tu....huhuhuhu dureng-dureng gitu.........kelas ustaz The Zool ni......blah la lu..... ( pinjam ayat ye )hehhehhe

aksi dari 3 MAK DARA ......

Sue dan Mas.....

tak tahula tgh tahan apa ni.....tahan nafas ke..tahan perut ke.....atau menteri pertahanan ke.....wateverlah ye....

Ucapan daripada salah seorang pengasas PROPERD iaitu Mr Shamil yg memegang no 0005....selaku Bekas Presiden PROPERD 2008 dan juga selaku suami saya....kuwang....kuwang...kuwang......

ucapan dari salah sorang pengasas PROPERD iaitu Dato Leck memegang no 0001

Inilah pengasas2 PROPERD CLUB..yg mana org yg mula2 tubuhkan kelab PROPERD......kalau bukan anda semua.....takdela nama PROPERD wujud kan...tahniah kepada anda semua......kini ahli telah mencapai seribu lebih......syabas....dan tahniah....

potong kek dr pengasas2 PROPERD CLUB.....

cabutan bertuah bermula........hua...hua..hua...jgn jeles pada yg sememangnya jeles kat kami....hahhahhaahahha.......kami hanya dapat yg 2nd prize je......kira oklah kan...dapat TV..tu pun masih lagi dalam kotak....tak tahu nak letak kat mana......biar kat dlm kotak tu dulu...nanti fikirkan kemudian2.....

wah...wah.......sayang..menari poco2 ye.....berlenggang patah2....tak ingatla...hhehehhe

tarian poco2 dr kaum bapa....hhehehe...kesian tgk kat suami saya tu....mcm robot je menari...

bersama suami tersayang.......

gambar kenangan dr kami..utk tatapan anda....

jejaka2 hensem dr PROPERD CLUB....mesti baju merah tu perasankan.....tapi kalau baju merah tu tak memenuhi citarasa aku...tak kanla aku nak kot...........hahhahhahahhahhaha





Haaaa.....MAMAM bermula....bila dah selesai mana2 yg patut kat badan...muka ...rambut dan sebagainya..so kami kaum2 ibu keluarla....cuma mcm yg saya bagitau saya tak selesa tang baju je..mula2 tu okla...bila dah duduk ..bangun......duduk..bangun rasa cam tak selesa la plak....hehheh..nasib baikla saya bawak baju lain...kalau tak sampai ke tengah malam la nampaknya pakai baju kebaya ala2 pramugari gitu..huhuhuhuhu.... suasana makan malam tu ok..berjalan dgn lancar...cuma saya tak banyak bergerakla coz nak cover mana2 yg patut di cover la...hehheheh

0 Comments: