December 11, 2008

MAGGIE KAMBING.......

nilah dia suami mithali tahun ni........masak utk isteri......bagus betul...bukan apa....biasanya aku yg masak kan...apa salahnya sekali sekala dia plak yg masak.......masakan dr tangan suami ni pun best jgk tau.....

sibuk nampak kat dapur tu.......

alahai suami tersayang ni.......baik betul u ye.......hurmmmmm......

hati2 potong daging kambing tu.......kan kena tangan plak kan...tangan nak di gunapakai lagi tu.....hhehehheh

kenapala nampak muka sayu je ni...sebenarnya tukang masak hari ni kurang sihat...demam selsema dan batuk...kesian kan...tapi masak jgk utk isteri TERCHINTA ni ye....thanxs my love

sementara tunggu HB masak....aku update la blog aku ni dulu...

Nilah dia rupa MAGGIE KAMBING GORENG.......

lepas makan MAGGIE KAMBING.....aku makan JcO DONUT plak.......saje je..nak menambahkan berat badan yg dah sememangnya berat skg ni...huhuhuhu




Emmmmmm seharian aku penat dan badan2 pun sakit......sorry sayang coz tak siapkan dinner utk u.....mesti penatkan balik kerja makanan takde kat meja.....huhuhuhu...sorry....badan sakit sangat lagipun tak tahu mcm mana nak pasang kepala 'GAS' tu la hehehhehhehhe..tapi nasib baik la ada jgk nasi dan lauk kan..panaskan yg ada dahla......hehhehehe... aku ingatkan nak keluar makan kat luar...tapi badan pun penat rasa cam malas je.....HB dah makan kenyang dah..tiba2 aku plak yg lapar......aku minta tlg dia buatkan MAGGIE GORENG KAMBING.......so apa lagi kat dapur la HB aku malam tadi...hehhehhe....sedap sangat tapi ada sedikit kemasinan di situ..hehhehhehe.....apa2 pun memang bestla kalau u masak.....hhhhhheheh..

13 Comments:

Dato' S said...

Malam ni mkn daging grg eikss!

U pulak yg masak yer.. ahaks...

DatinDiaries said...

nak masak mcm mana yang oi...apa kata kita makan kat luar malam ni...ok tak

Dato' S said...

OK lah... AYAM DARA pun ok....
Lama dah tak mkn Nasi Kukus Ayam DARA tu...

DatinDiaries said...

ok set...malam ni kita pi AYAM DARA

ani_hasrul said...

amboi2....pandainyer die msk....nampak best sgt......nnt blh bukak restoren maggie goreng kambing........huhuhuhu..........

DatinDiaries said...

hehhehe....ha boleh pun comment ye....thanxs kerana jadi pembaca setia saya ye....muahhhhh

Anonymous said...

datin...

he he he... i dah lama nak tanya u nie...mana nak dapat jamu anak dara u tu...i nak order 1 la... betul ker ada keberkesanannya...

Anonymous said...

datin...

he he he... i dah lama nak tanya u nie...mana nak dapat jamu anak dara u tu...i nak order 1 la... betul ker ada keberkesanannya...

DatinDiaries said...

semestinya berkesan....memang ketat mcm anak dara ....jamu tu ada kat SPA saya.....

Anonymous said...

Datin...

jauhnya nak pegi SPA Q kat KB tu...I nie kat KL jer...datin takde bawa kat sini ker

DatinDiaries said...

emm..mcm mana ye.....saya akan dtg lagi ke kl ni...tapi mcm mana nak bagi plak...huhuhuhu.....

Anonymous said...

okay...

order 2 botol jer dulu...nanti bawa tau...

time nak ambik jgn risau..bisa di uruskannnn...jgn lupa ye

DatinDiaries said...

huhuhu......ni nak bawak kat LAKSA ke apa ni...hehhehe