December 29, 2008

AMPANG PUTERI - HARI PERTAMA

baru je sampai kat Hospital Ampang Puteri.......tgh daftar dulu......tak nampak mcm sakit kan....pada hal aku ni memang tgh sakit.....lebik...dan badan lemah...cuma aku hanya mampu melawan saje..dan tak mahu layan sangat...

walaupun aku sememangnya tgh sakit...tapi aku masih lagi bersabar dan menahannya.....cuma kena la aku rajin makan UBAT......waaaaaaa...................

hehhehhehe cutenya dia......ada jgk gambar dia.....

nak jgk ada gambar dia...hehhehe....ni kat katil ...kat emergency...tgh tunggu result darah keluar jap......

tgh tunggu bilik nak masuk la ni....punyala lama.....1 jam lebih aku kat katil bilik emergency....mcm2 suara aku dgr.......rasa mcm aku duduk bilik bersalin pun ada.......bunyi suara baby yg menangis riuh rendah.....kesian plak aku dgr........sampai ada yg menangis sampai suara jadi serak.....biasala hospitalkan..tambah2 kat emergency plak..mcm2 hal boleh tgk...

minum air suam dulu sebelum nak tidur.......


aduiiii.....sakitnya tangan aku ni.........

mcm biasala jgk...mcm mana keadaan aku...HB aku tetap setia ambik gambar aku di mana2 saje...hehhehhehhee




Kali ni sememangnya aku dah betul2 tak larat dan badan aku dah betul2 lembik daripada hari yg sebelum ni......bangun je tidur aku terus nak makan bubur nasi.....bila dapat makan aku terus call HB aku dan suruh dia balik coz aku memang dah betul2 tak larat...nak pitam pun ada......dan dia terus bagitau dia akan balik SEGERA.... dia balik je.....terus dia bawak aku ke Klinik kat Batu Caves....dan kali ni doktor tak dapat masukkan air coz semalam aku dah masuk air kat klinik Bukit Bintang.......doktor tu hanya bagi injection je kat punggung skali lagi..kali ni kedua2 belah sakit....huhuhuhu.....dan terus doktor tu bagi surat nak kan aku admit kat Hospital......kerana demam aku dah betul2 di tahap yg boleh di kira teruk jgkla......sampaikan nak berjalan pun dah tak larat........ kami berdua terus bergegas ke Hospital Ampang Puteri...dan pegi kat emergency.....ambik darah dan apa2 yg patut...la........

4 Comments:

Anonymous said...

salam.... datin macamaner dah ok ker????? kuat jgk demam u sampai masuk wad dekat2 seminggu yer....

Anonymous said...

aiii...patut la dah lama u tak update blog...rupanya x sihat ye...kena demam denggi ke? apa2 pun semoga cepat sembuh la ye....n jamu yang i pesan ari tu macam mana??? mesti tak sempat nak balik ambik kat KB tu..he he he...

MOLY said...

get well soon !!!!

DatinDiaries said...

hehhehe....alhamdulilah sekarang dah sihat sepenuhnya...berkat kesabaran suami yg senantiasa menemani saya...dan doa dr rakan2 sekalian.....

anonymous: pil tu dah dapatkan...nanti saya call..hehehhe...demam biasa je......