November 17, 2008

MANDI MANDA SAMPAI TAK HENGAT........

Wit my Hubby.....




mula2 je aku dtg dia tunduk je muka dia...yelah semalam kena marah coz dia conteng bumbung kat dalam kete aku tu dgn colour biru lagi tu...huhuhuhuhu.......org bersalah la katakan...lepas tu ok balik la dia ..huhuhu



emmmmm.......tgh tahan sejuk pun....nak jgk mandi...emmmm....takpe....hari ni bagi je peluang kat dia org tu mandi puas2...hehhee..jgn sampai demam dah la ye...

hati2 ye sayang.....


zaheera dan syamina....

lain mcm je gaya duduknya tu...buat apa ekkk......hehehhehee..tak kan dah sejuk kot....

nak pegi mana tu plak hikmah oiiiii........

Hikmah......syamina.....hidayah...dan sara.....

Auwwww......gaya seksi tu.......Muahhhhh

emmmmmmm......tak kan dah senja2 nak main kuekk....kuekk...kuekk.....jgk kot...emmmm

helo kakak.........tangan dah kecut tu.......nak mandi lagi ke....

ala cutenya anak mummy ni......bersama dgn kuek..kuekk.kuekkk....nya tu....

si bongsu aku bersama dgn Kuek..kuek..kuekk....nya......


Ya Allah....tgk la apahal la maid aku ni dok mcm ni......dah mcm2 gaya aku tgk cara dia..mana tak nya ...dok jaga anak2 aku dok mandi dr jam 10.00pg sampai 4.00 ptg....kesian...takpe dia ok je....tersengih2 je kerjanya..hehhehe.....mcm nak berak je gaya duduknya tu....huhuhuhu


hehee.....anak sulong aku...bukan main hapy je.....


alahai nyah nak kemana tu...nanti mak ambik gambar ye nyah...hehhehhe ( jgn mare )

memang nak jgk kan.....kat situ aku pose dia pasti akan sambung pose jgk....hehhehee

Nasib baikla yg biru tu lagi besar.......Wakakkakaa......oh tidakkkkkkkkkkkkkkkk...........hehhehhe

helo...sayang...

lain mcm je gaya lentoknya tu.....ish tak sesuai la ambik gambar pose mcm ni...next time jgn pose mcm ni ekkkk......

Oppppssss....singgah beli paper jap....org baca paper ni pagi....tapi kita org baca ptg...huhuhuhu

kura2......memang banyak kat kolam yg bersebelahan kolam ikan tu......

apa tu hitam2 tu.........cuba anda teka....

Kolam ikan...mcm2 ikan ada...cuma ikan lumba2 je takde la kat sini..hehhehhe


kalau bawak roti dan bagi makan kat ikan tu kan best.......lupa nak beli roti....

nak menuju ke pool....

balik2....naik2...huhuhuhu.....kaki tangan semuanya dah kecut dah.......

Jalan nak menuju ke pool....dan taman...



Hari ke 2 aku dan anak2 kat KL ni ....dtg Kl ni memang membosankanlah......yelah dah semua tempat dah bawak anak2 jalan2....sampai tak tahu nak bawak pegi mana...asyik tempat yg sama je...kalau boleh tak nakla bawak kat tempat org yg terlalu ramai....... so hari ni takde apa yg nak di buat dan malas nak keluar.......so cerita ni pasal anak2 aku lah...aku tak sedar yg anak2 aku ni mandi kat pool ( ditemani bibik la ) dr jam 10.00 pg lagi.....dan jam 3.00 ptg aku dah suami ambik2 angin kat pool sambil tgk anak2 mandi......nasib baiklah mak aku yg call suruh anak2 naik rumah je coz dia org mandi dari jam 10.00 pg - 4.00 ptg.....huhuhu...nasib baiklah anak2 aku ni tak demam...hehhehe....bukan apa biarlah dia org mandi dan main puas2...emmm....

0 Comments: