October 30, 2008

SANTAI SI BONGSU......

Ibu dan anak2 sama2 suka bergambar....muka pucat tapi pegi gak la keje...nak buat mcm mana.....ari ni byk nak keluar $$$$$$$$.....dan bayar itu dan ini semuanya hari ni...settle awal2 senang....1hb nak ke THAILAND plak....



banyaknya duit dia...hhehhehee....sekarang ni dah pandai mintak duit dgn aku...tak tahu la apa yg dia nak beli tu...emmmmm

gelagat dalam kete....yg mana tak lepaskan bag BARBIE dia tu....asyik nak melawa je kerjanya....





Hari mood malas aku ni dtg balik....nak make up pun malas...pegi SPA pun dgn muka pucat je.....dgn rambutnya yg ntah apa2......jap2 lagi nak cuci rambut plak....pakai pun T-Shirt je hari ni....ada jgk time penyakit 'M' ni datang kadang2...... so layanla hari malas aku hari ni.....tau tak kenapa hari ni adalah HARI 'M' aku....huhuhuhu coz hari ni adalah hari keluarnya $$$$$$$$$$$$$$$ aku......mana taknya...hari ni nak jelaskan segala2 jenis Bil..kat rumah dan SPA........GAJI staff2 aku ni plak....bayar awal la ckit coz 1hb ni aku nak makan hangin plak..nak kembungkan perut aku lagi ni...kalau kembung perut ada BABY emmmmm bestnya..........tiba2 je plak aku ada keinginan ni..mcm mana ekksss....ingat nak tunggu 2 tahun lagi....TUNGGGGGGGUUUUUUUUUUUU

7 Comments:

Anonymous said...

woiittt..masih mamu buat gigitan cinta ka...ingatkan bini jer ganas...laki pun sama gak

Anonymous said...

klau dh ada gudnews tu..khabar2 kann yerr...;)

DatinDiaries said...

anonymous...biasala dah laki bini kan...

lily....belum ada lagi...masih terlalu awal lagi la..hehhe

Anonymous said...

Apa nak kecoh2 pasal GIGIT tu..
Dah LAKI BINI.. Apa yg Anonymous jeles sgt tu..

Anonymous nak kena GIGIT jg ker?

p/s: "MAMU" tu aper?..

DatinDiaries said...

ah a tu la pasal..

Anonymous said...

oang kampung...saje jer la gua nak sakat pengantin baru...gua jeles la tengok leher dia...he he he...ngko nie laaa

p/s: 'MAMU' tu sebenarnya mampu...aku tersalah taip..nak cepat daaa

Farah ayu...sori la gua saje je nak nyakat u..jgn maree

DatinDiaries said...

huhuhu...takpe....i pun dah tahu u sape...saje je nak nyakat u balik...hahhaha.....