September 25, 2008

MASAK TIME......HEHEHE

OK dah siap.......LALA aku ni




Emmmmmm jam dah menunjukkan pukul 06.45 ptg.....so tibala giliran aku plak ke dapur....yg terdahulunya mak aku la yg masak......so tiba la giliran aku plak.......menu mcm biasa la jgk aku ni..LALA MASAK ALA THAI.....nasib baik bukan hari2...kalau tak muka pun akan jadi mcm lala....tapi apa2 pun LALA aku ni di puji oleh suami aku...hehhee...tu yg pentingnya........ aku dgn dia memang suka masak...dia memang suka kacau aku kat dapur ni......kdg2 bila aku dok kelam kabut masak ....aku suruh dia dok kat luar je.......ada2 je ...nak mengacau aku... tapi bila tiba time dia yg masak.....aku memang tidur je.....wah...wah...wah...boleh ke gitu.....boleh kan ......dia memang suka masak....aku hanya tolong2 sediakan barang2 utk dia masak...bukan aku dok tidur dia masak tau.....INGAT TU.....hehhee...... emmmm pagi ni nak bersahur apa la plak aku ni.......pagi2 ni bukannya berselera sgt pun....tapi mak aku ni memang suruh makan jgk walau sikit...ambik syarat katanya...takut kelaparan di siang hari...emmmmm.......

3 Comments:

Anonymous said...

cmner resepinya ye?mcm sedap jer...
mkn,mkn gak..kna jaga bodi...hehehehee...selamat ariraya...

lily lotus said...

wallaahhh..nmpk sungguh marbeles!

DatinDiaries said...

senang je resepinya......nanti saya tulis resepinya ye....hehhe