September 17, 2008

MALAM BERINAI.......


Wit My Love








13 September 2008

emmmm....memang menyeronokkan...dan tak pernah dibuat2nya aku sebelum ni.....tapi kali ni aku buat je semuanya yg aku rasa aku nak buat...asalkan kami bahagia..........betul tak....malam berinai la kononnya...hahhahahhaa...nak tergelak pun ada tapi apa salahnya cari pengalaman yg baru.... seronok memang seronok...dahla tgk telatah anak2 aku yg mcm2 dan nampak cam pelik je mummy dia org ni....berinai la kononnya...saje je......suka2...la katakan.. tapi apa2 pun mlm berinai tu memangla kelam kabut skit..yelah bulan puasa.....inai lagi...nak buat hal2 lain lagi....tapi memang best la...kebetulan plak aku pakai kain sarung batik...faham2 jelah..nak berjalan punyalah susah...habis berselerak inai2 aku ni kena kat kain....tapi nasib baik mantain je inai kat jari2 aku ni......hubby aku ni plak nak jgk berinai....so biasala lelaki hanya 3 jari je yang dia pakai...siap nak corak bunga2 lagi tu...huhuhuhu..ngada2 betul.....hehhehhe malam berinai tu sememangnya berlangsung dlm suasana yg gembira dgn telatah masing2 yg mcm2 hal.......

2 Comments:

lily lotus said...

huhu..mesti menggeletar nak tunggu siapkan..tp hasilnya superb!

DatinDiaries said...

yela..mau tak nya.....habis inai tu kena kat kain la ...kaki la.....huhuhu