September 18, 2008

MAKE UP TIME...........












tgh buat rambut .......sengol sengolan gitu



14 September 2008


12.30 tgh hari - dtgla mak andam tersohor kat kelantan ni..hehhehe..utk make up kan aku.....mcm biasal pilih baju yg sesuai..kan tertanggal plak make up aku tu plak... time make up ni anak2 kat depan mata ....asyik dok pandang aku je..pastu senyum2......dia org ni memang suka sgt la kalau tgk aku ni dok bermake up......tu pasal la byk make up aku dah hancur....huuuuhuu..biasala anak pompuan la kata kan.make up ni ambik masa 1 jam lebih jgk la nak kena siap......aku nak kan make up yg simple........je..... jantung memang dah berdebar2 menunggu saat utk di ijab kabulkan.......tapi make up tetap kena make up.......

2 Comments:

cepotet said...

omaigod kakak? ai didn't know yang akak kawin. tahniah.. tahniah..

moga kekal bahagia ke akhir hayat ek kakak. beshnya. am happy for you kakak.

cupcup. take care tau! :*

DatinDiaries said...

huhuhu.....thanxs..ye dik....