September 22, 2008

MAJLIS AKAD NIKAH.......14 september 2008







Anak2 jg doakan kebahagiaan MuMMy.......Aminn...

Doa dr seorang Suami....

Aminnnnnn.......ya Rabbal a'lamin





Alahai anak MummY ......PUTIHNYA kat muka ..huhuu



Majlis akad nikah pada jam 2.30 di langsungkan......di dalam keadaan yg cukup sederhana tapi meriah ...di hadiri oleh keluarga terdekat sahaja utk majlis akad nikah ini.....jamuannya di adakan pada waktu berbuka puasa.... acara akad nikah berlaku dlm keadaan tenang......dan majlis sememangnya sempurna......terima kasih kepada yg telah menghadiri majlis akad nikah kami......serta imam kampung aku jgk tak ketinggalan utk mendoakan kesejahteraan dan kebahagian kami kekal sehingga keakhir hayat..dan aku pegang ayat2 ini seburuk2 manusia adalah manusia yg mendoakan kecelakaan bagi manusia lain..dan alhamdulillah kami mendapat RESTU dr ALLAH dan allah jualah yg menyatukan kami sebagai suami isteri....dan kami akan menjaganya dgn baik....insya'allah.....berdebar bila hendak di satukan sebagai suami isteri....tak tahu nak gambarkan mcm mana perasaan aku waktu itu...sedih...gembira....tak percaya...tapi alhamdulillah akhirnya kami buktikan cinta dan sayang kami kuat dan secara sahnya Pada ptg yg mulia itu hanya dgn sekali LAFAZ aku sah bergelar seorang isteri....maka bermulalah diary baru dlm hidup aku.....dan aku akan menjaga kehidupan aku...anak2 aku dan suami yg telah di amanahkan utk aku...aku akan menjadi seorang isteri yg baik utk suami aku dan ibu yg baik utk anak2 aku nanti....semoga impian kami akan di makbulkan olehnya.....cuma aku mengharapkan agar semuanya akan berjalan dgn baik seperti sekarang dan suami yg bertanggungjawab dan tahu tugas sebagai seorang suami..itu saja harapan aku ...dan aku jg bersyukur kerana di kurniakan seorang suami yg baik...yg menyanyangi aku sepenuh hati dan menyintai aku..... apa yg boleh aku gambarkan nadalah aku betul2 bahagia berada di samping seorang suami dan anak2 di sekeliling aku...aku di kelilingi oleh manusia2 yg menyanyangi aku...dan aku akan hargai setiap apa jua detik yg berlaku dlm kehidupan baru aku ini..... semoga cinta kita tetap akan kukuh dan tak goyah dek perkara2 yg ada kaitan atau pendamping syaitan.....dan minta di jauhkan semuanya.....Amin......

0 Comments: