September 23, 2008

KES SAMUN...

Ini lah rakan kami dr PPOC KELANTAN....Mr Tai


Sakit2 pun masih blh tersenyum


Aku di beritahu oleh rakan lain melalui sms yg mana salah sorang rakan PROPERD KELANTAN telah di samun pada hari ahad lepas ...ketika dia bersama sorang lagi kawannya sedang minum kopi dkt kedai makan depan rumahnya..... ketika leka minum tu dtg sorang mat drug dr belakang dan nak ambik hp dia.....dia juz pegang tangan org tu....tapi tak sangka plak penyamun tu bwk PARANG....lalu berlakula pergelutan di antara mereka berdua..... mangsa telah di tetak 3 kali di kepala nya dgn parang yg tajam.....walaupun keadaan mangsa parah tapi nasib baik mangsa selamat...dan tidak berlaku perkara yg lebih buruk lagi berlaku pada dirinya........sekarang ni musim perayaan mcm2 hal atau perkara boleh berlaku..... BERHATI2LAH mungkin ada mata yg memerhatikan kita tanpa kita sedari.......aku pun risau ni....yelah takut jgk kan.....harap kami semua di jauhkan dr malapetaka seperti itu terjadi kepada keluarga kami...... BERHATI2 LAH SEMUA.........

2 Comments:

lily lotus said...

ishk2 seb baik tak teruk..hati2 lah pada semua..

DatinDiaries said...

tu la pasal.....3 tempat jgk tu kena tetak