September 22, 2008

BEKAS CINCIN...............

HuRmmm.........so romantic..







Red Roses.........so romantic...


Ini adalah bekas tempat letak cincin ilham aku bersama suami.punyala penat dan peninh kepala dok pikir mcm mana la bekas cincin yg aku nak ni......aku nak kan lain dr yg lain dan sememangnya dr design aku sendiri....tapi tang GELAS tu plak idea dr suami aku...kononnya nak letak air dlm gelas tu dan ambikkan cincin dlm gelas yg berisi air lalu sarungkan kat jari manis aku....Wah romantik jgk dia rupanya huhuhuhu........ Cantik tak cantik kami berdua tetap berpuas hati dgn hasilnya dan impian kami tercapai nak kan tempat letak cincin mcm tu....Hurmmmm mcm2 betul.... Kenduri kendara insya'allah akan kami adakan selepas raya atau Raya Haji ke...tu pun kalau ada rezeki lebih la...Muahhhahahaha

0 Comments: