August 21, 2008

KAT RUMAH JE.....

Nama je bercuti tapi asyik dok kat rumah je....kesian anak2 pun dah membebel tak bwk dia org shopping atau jalan2 lagi....aku masih lagi tak larat....nasib baiklah tak membebel panjang lebar.....dia org bosan2 pun turun mandi kat pool je.....aku ni plak asyik dok terperap dlm bilik je kerja...cuma malam jelah keluar makan2 kejap...
tapi walau mcm mana tak sihatnya aku ni esok aku kena pastikan bwk anak2 keluar jalan2 jgk..kesian kat dia org ni...kat rumah ni plak asyik tidur...tidur dan tidur je kerjanya......
aku ingat malam ni aku nak keluar pegi jumpa PAK CIK yg tolong selamatkan aku pada mlm kejadian hari tu..nanti aku cerita ye apa yg telah berlaku pada diri aku malam tu...org cakap zaman moden ni tak boleh nak percaya sgt benda2 mcm tu....tapi bila terfikir balik..kita kena percaya jgk kan...apa2 pun berserah pada yg berkuasa saje ...allah lebih mengetahui dan allah akan membalas setiap perbuatan manusia yg hasad dengki...iri hati...atau yg sewaktu dgnnya.....apa2 pun kita sebagai manusia jgn membalas tetapi lambat laun benda yg di hantar akan sampai kepada TUANNYA sendiri...insya'allah.....

6 Comments:

cHaDacHaDa said...

ayooo..
bende mistik?

should take a good care of urself.

DatinDiaries said...

hehehe...takdela benda mistik...tapi dah jadi plastik....ahaks....


p/s...jgn lupa balik dgn ja ..pada hari sejarah kak u nanti

cHaDacHaDa said...

wahhhh!
congrats!!!!!!!!!!!!!
(lapanpuluh ratus kali)

DatinDiaries said...

hhehehhee.....jgn tak dtg tu...kak u dah bagitau kat ja..

cHaDacHaDa said...

ja cakap dia da takde cuti.
tinggal cuti raya.
cuba kakyu racun sket dia.
buat arahan keras ker.
hehehe.

DatinDiaries said...

tak kira la..ada cuti ke tak..hari penting kakak dia..make sure kena balik...shada ikut skali la..kak u nak ambik gambar