November 25, 2008

ARGHHHHHHH....PENAT....

alahai siap posing manja gitu.....ni isteri kepada Amar ( scoin )...sweet...

wah...wah....masih dalam pantang lagi ni sabar..sabar....hehhehee....muka dia memang cantik.....hanya kita2 je yang tahu ye pasal SUDU tu.....hhehhehehhe

kaum ibu kat table lain...tak boleh campur.....kan susah kita org nak bergossip...

kaum2 bapak plak kat table lain.....emmm ni di antara yg hadir pada malam tu...

wah2....pandai betul susun..dari kecik ke besar...hahahhahahhahhahah....wwaaaaaaaaaaaaa bilala saya nak kurus ni....dok kat KL ni memang susah nak kurus ...asyik nak makan je kerjanya......




Arggghhhhhh penat......penat dan penat......banyak yg penat ni.......sampai je KL terus jadi penat.....penat berjalan...penat bawak kete......penat......... dan sampai je kat KL....salah sorang kawan suami aku plak ajak makan malam bersama dgn kawan2 yg lain.....ingatkan sampai KL boleh je landing rupa2nya nak kena keluar plak..huhuhuhu....saya dgn suami saya ni tak suka nak menghampakan permintaan kawan2..huhuhu...kebetulan perut pun tak berapa lapar sangat ...tapi kita org berdua keluarla jgk kan..kan kawan terasa hati plak kan...walaupun badan masih lagi penat tapi cuba jgk utk keluar jumpa kawan2 ni..... nak kata ramai takdela ramai sangat yang joint makan malam ni...tapi ngam2 la.....ramai2 pun serabut jgk..lagila lama boleh balik kan... apa2 pun kami drpada kaum2 ibu sempatla berbincang apa2 yg patut dan apa yg perlu nak buat...dan appoitment telah dibuat hari khamis nanti...aktiviti ni terpaksa kami rahsia kan dulu..hehhehe....nanti saya letak kat N3 baru ye....

0 Comments: